فرماندار کنگاور: برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا هدف ماست


فرماندار کنگاور: برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا هدف ماست

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کنگاور با اشاره به لزوم توجه به بی‌طرفی اعضای ستاد انتخابات گفت: هدف مشترک ما برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا است و کارنامه هرکسی در انتخابات به طور قطع مشخص و ارزیابی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فرزاد الماسی روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان کنگاور با بیان اینکه ما تنها باید مجری قانون باشیم، افزود: اینکه چه کسی نامزد انتخابات است، هیچ ارتباطی به ما ندارد و کوچک ترین اقدامی در زمان اداری در خصوص تبلیغات نباید صورت گیرد.

این مسوول در ادامه بر ضرورت تسلط مجریان انتخابات بر قوانین مربوطه نیز تاکید کرد.

فرماندار کنگاور گفت: اجرای دقیق انتخابات در گرو تسلط مجریان انتخابات به قانون است و هرچه بر اصول و ضوابط و مقررات انتخاباتی مسلط باشند به همان میزان از حقوق مردم دفاع خواهد شد.

الماسی در ادامه با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای اطمینان بخشی از سلامت انتخابات؛ برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند، امن و سالم با مشارکت حداکثری مردم و در تراز و شأن ملت بزرگ ایران و نظام اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار دارم حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان را با رعایت کامل قانون حفظ کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور، برگزاری انتخاباتی باشکوه بر مدار قانون را مبنای کار خود و اعضای ستاد عنوان و اضافه کرد: شعار راهبردی امام راحل مبنی بر اینکه میزان رأی ملت است و نیز فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه رأی مردم حق الناس است، مسیر را برای دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات در حوزه اجرا و نظارت، مشخص کرده است.

وی در خصوص تاریخ ثبت‌نام انتخابات توضیح داد: از ۲۰ تا ۲۶ اسفند ثبت نام شورای شهر را داریم و از ۱۶ فروردین تا ۲۲ زمان ثبت نام شورای روستاها خواهد بود و از همه داوطلبان درخواست کرد که براساس اطلاعیه ستاد انتخابات کشور از طریق نرم افزارهای طراحی شده و یا دفاتر پیشخوان ثبت نام اولیه را انجام دهند و براساس روز و ساعت تعیین شده که کد رهگیری را دریافت می‌کنند به فرمانداری از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر مراجعه کنند و ثبت نام خود را نهایی کنند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
سیزدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد. در این انتخابات، هشتمین ریس‌ جمهوری ایران با آرا مردم انتخاب خواهد شد.
در شهر کنگاور هم هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب و در شهر گودین از توابع این شهرستان نیز پنج نفر برگزیده مردم برای خدمت در شورای شهر خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا