ترکیب هیات‌های نظارت انتخابات در شهرستان‌های استان تهران نهایی شد


ترکیب هیات‌های نظارت انتخابات در شهرستان‌های استان تهران نهایی شد

تهران - ایرنا - رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران از نهایی شدن تشکیل هیات‌های نظارت در شهرستان‌های استان تهران و صدور احکام اعضای این هیات‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا از خانه ملت، احمد نادری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیات‌های نظارت شهرستان‌های استان تهران پس از مشورت و همکاری با نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان تهران و تایید صلاحیت آن‌ها توسط مراجع ذی‌ربط، انتخاب و احکام آن‌ها صادر شد.

وی ادامه داد: با معرفی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها، قدم اولیه و اساسی ساختارهای دیگر هیات‌های نظارت در بخش‌ها برداشته شد. هیات‌های نظارت در بخشداری‌ها، فرمانداری‌ها و استانداری‌ها و یا سایر مراکز در استان تهران برای نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا مستقر خواهند شد.

مطابق آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای هیات مرکزی نظارت استان تهران با مشورت مجمع نمایندگان استان‌ به‌منظور نظارت در انتخابات استان تعیین و پیش از این نادری (رییس)، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی و رضا تقی پور انوری به‌عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای استان تهران انتخاب شده بودند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !