سه تشکل برتر مردم نهاد استان همدان معرفی و تجلیل شدند


سه تشکل برتر مردم نهاد استان همدان معرفی و تجلیل شدند

همدان-ایرنا- جشنواره برگزیدگان تشکل‌های مردم‌ نهاد دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در همدان برگزار و از سه تشکل مردم نهاد برتر این استان نیز تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل حفظ آثارو ارزش های دفاع مقدس استان همدان روز یکشنبه در این آیین که در باغ موزه همدان برگزار شد، هدف از برگزاری این جشنواره را تجلیل از تشکل‌های برتر مردم‌نهاد فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

سردار "مهدی ظفری" ادامه داد: در این جشنواره از «علیرضا زنگنه» مدیر تشکل مردم نهاد «شهدای نوجوان آفتابگردان»، "سید جعفر دعوتی" مدیر تشکل «پیام آوران ایثار» و "محمد ایران پور" مدیر تشکل مردم نهاد «راویان فتح» تجلیل به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد : ۲۵۷ تشکل مردم‌نهاد در حوزه دفاع مقدس استان همدان فعالیت می‌کنند که جایگاه و نقش این تشکل‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیار ارزشمند است.

مدیر تشکل مردم نهاد دفاع مقدس «پیام آوران ایثار» همدان نیز در این آیین اظهار داشت: هدف اصلی تشکل مردم نهاد، تربیت و آموزش راویان و سخنوران در حوزه دفاع مقدس است.
"سیدجعفر دعوتی" عنوان کرد: هدف اصلی مؤسسه مردم نهاد «پیام آوران ایثار»، تعلیم، تربیت و آموزش راویان و سخنوران در حوزه دفاع مقدس است که در دوره‌های مختلف شرکت می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان اولین جشنواره ملی تشکل‌های مردم نهاد، اظهار داشت: مؤسسه پیام آوران ایثار از نهم دی ۱۳۹۵ کار رسمی خود را با افتتاح دفتر استانی آغاز کرد و هدف اصلی این مؤسسه تعلیم، تربیت و آموزش راویان و سخنوران در حوزه دفاع مقدس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...