تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):بنیاد مسکن از حاشیه پرهیز کند


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):بنیاد مسکن از حاشیه پرهیز کند

قم - ایرنا - تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: کار جهادی بنیاد مسکن در قول و رفتار با هیچ کار حاشیه‌ای نباید مخلوط شود و در این راه نباید به تبلیغات و جوسازی‌ها و فضای مسموم و رسانه‌ای و حاشیه‌سازان نگاه کرد زیرا این‌ها باعث می‌شود از رسالت خطیر خود عقب بمانیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،‌ بیان کرد: خدمت در بنیادی که مورد عنایت خاص رهبر معظم انقلاب است توفیقی بس عظیم و یکی از کارهای جهادی خدمت در این بنیاد است.

وی اضافه کرد: ایمان و باور یک چیز ذهنی نیست بلکه در نگاه شرع مقدس، ایمانی است که محصول آن عمل صالح باشد. مومنین و در راس آنان پیامبر اکرم یک باور و اعتقاد ارزشمند درونی با رویکرد بیرونی دارند و برای همین مشرکین با این اعتقادات و رسالت پیامبر مخالفت می‌کردند و نمی‌گذاشتند سیره ایشان ترویج شود اما خواست خداوند بر هدایت مردم به سمت اسلام و بعثت پیامبر اسلام بعد از ۱۳ سال بود و نتیجه آن کار، دین ماندگاری است که به دور از تحریف بر خلاف تمامی ادیان گذشته توانسته سرپا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: امام خمینی(ره) نیز مبشر چنین اسلامی بود که نگرانی کفار و خشم آنها را بر انگخیت و دشمن از همان ابتدا نقشه کشید که راه امام راحل جان نگیرد اما خدا نشان داد که اگر مسلمانان دنبال اسلام ناب باشند آن‌ها را یاری خواهد کرد و امام نیز به مجرد پیروزی انقلاب، مخالفان با این تفکر را کنار گذاشتند.

تولیت حرم حضرت معصومه(س)، تصریح کرد: امام راحل از همان ابتدا اقدام به راه‌اندازی کمیته امداد و بعضی از قسمت‌های جهادی در جمهوری اسلامی کردند، این اقدامات نشان داد که امت اسلامی در انتظار فرج حضرت صاحب الزمان (عج) است و در این مسیر تا ظهور حضرت حرکت خواهد کرد.

امام جمعه قم گفت: یکی دیگر از کارهای بزرگ تاسیس بنیاد مسکن است که کار جهادی می‌کند و باید دقت شود این کار جهادی در قول و رفتار با هیچ کار حاشیه‌ای مخلوط نشود و از حاشیه باید به شدت پرهیز کرد و در اصل این کار توسعه امر جهاد به‌عنوان یک موضوع الهی است و در این راه نباید به تبلیغات و جوسازی‌ها و فضای مسموم و رسانه‌ای و حاشیه‌سازان نگاه کرد زیرا این‌ها باعث می‌شود از رسالت خطیر خود عقب بمانیم.

سعیدی با اشاره به آیه ۶۲ سوره انفال که می فرماید هُوَ الَّذی أَیَّدَکَ بِنَصرِهِ وَبِالمُؤمِنینَ، گفت: خداوند بنا ندارد خود برخی از کارها را انجام دهد بلکه میخواهد با اسباب همراه باشد و در این راستا تاکید شده است که مومنین باید کمک کنند و تا زمانی که روحیه جهادی در میدان وجود داشته باشد پیروزی حتمی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند