سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا کناره‌گیری کرد


سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا کناره‌گیری کرد

آستارا - ایرنا - پایان رافت سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا از هدایت این تیم در لیگ دسته اول کشور کناره‌گیری کرد و علت این تصمیم را مشکلات مالی تیم اعلام نمود.

به گزارش خبرنگار ایرنا رافت روز یکشنبه بعد از پیروزی تیمش برابر هوادار تهران در ورزشگاه وحدت آستارا گفت: خیران، دوستداران ورزش و مسئولان نتوانستند ۵۰۰ میلیون ریال به تیم شهرداری کمک کنند تا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود و امروز با اظهار شرمندگی در مقابل بازیکنان غیور، از این تیم خداحافظی می کنم.

وی ادامه داد: هیچ کس نمی تواند منکر زحمات بازیکنان شهرداری آستارا باشد و از زمان سرمربیگری من در تیم نظم، انضباط و همدلی خاصی ایجاد شده است.

رافت افزود: امکانات تیم شهرداری آستارا در مقایسه با تیم های لیگ دسته اول کشور بسیار پایین است اما بازیکنان آن با تعصب و غیرت بازی می کنند.

وی بیان کرد: تنها چیزی که تیم ما را در نیم فصل مسابقات موفق کرد، اتحاد و همدلی بازیکنان بود اما عده ای در این شهر دوست ندارند من سرمربی تیم شهرداری باشم.

او میزان بودجه تیم شهرداری آستارا را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بازیکنان شهرداری سه ماه است حقوق نگرفته اند در حالی که حقوق ۱۰ بازیکن این تیم، به اندازه یک بازیکن تیم هوادار تهران است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران هم بعد از پایان بازی با شهرداری آستارا گفت: مالکیت بازی با هوادار تهران بود اما داوران با عملکرد ضعیف خود، عامل باخت ما شدند و امروز از روزهای بد فوتبالی تیم هوادار بود.

غلامرضا عنایتی افزود: بازیکنان هوادار بیش از هشت موقعیت گل بر روی دروازه شهرداری خلق کردند اما داور در چند موقعیت به ضرر ما سوت زد و تیم ما در نیم فصل دوم و در دور برگشت بازی ها حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدار تیم های شهرداری آستارا و هوادار تهران در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور در آستارا، با نتیجه یک بر صفر به نفع شهرداری به پایان رسید.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهیم