تیم فوتبال شهرداری آستارا بر هوادار تهران پیروز شد


تیم فوتبال شهرداری آستارا بر هوادار تهران پیروز شد

آستارا - ایرنا - تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، با نتیجه یک بر صفر تیم هوادار تهران را شکست داد و به قهرمانی نیم فصل لیگ دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا بازی تیم فوتبال شهرداری آستارا با تیم هوادار تهران عصر یکشنبه در هوای سرد و ورزشگاه خالی از تماشاگر وحدت آستارا برگزار شد و شهرداری آستارا برای دومین بار در این ورزشگاه میزبان بود.

هر دو تیم در نیمه نخست با احتیاط بازی کردند و تعداد فرصت های گلزنی هوادار در این نیمه بیشتر از شهرداری بود اما گلی وارد دروازه نشد و در نیمه دوم بازی، سرمربیان هر دو تیم بازیکنان جدید و تازه نفس را وارد میدان کردند.

شهرداری آستارا در نیمه دوم با ترکیب تهاجمی در دقیقه ۸۸ با تک گل امین حقده به پیروزی رسید و با این برد شیرین خانگی به عنوان یک شگفتی ساز، قهرمان نیم فصل این مسابقات شد و تعدادی از شهروندان، قهرمانی این تیم را با بوق ماشین و شیپور در مقابل ورزشگاه وحدت جشن گرفتند.

قضاوت دیدار بر عهده عنایت قوچ‌کانلو، هیوا بهمنی و جلال محمدی بود و از نکات جالب این دیدار، تماشای بازی توسط برخی شهروندان از خانه های اطراف و از پشت درهای بسته ورزشگاه بود.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه نخست جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار گرفت و در هفته هجدهم در ورزشگاه وحدت، میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود و تیم هوادار تهران نیز در هفته آینده مهمان تیم نود ارومیه خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان