بانوان کاراته‌کای ایران می‌توانند در المپیک توکیو تاریخ ساز شوند


بانوان کاراته‌کای ایران می‌توانند در المپیک توکیو تاریخ ساز شوند

مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور ابراز امیدواری کرد که بانوان کاراته کای ایران در المپیک 2021 توکیو تاریخ ساز شوند.

امروز مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور و امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اعضای تیم ملی پرافتخار کاراته بانوان کشور در ششمین اردوی تدارکاتی این تیم در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار صمیمانه علی‌نژاد کسب سهمیه المپیک توکیو از سوی حمیده عباسعلی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که بانوان کاراته‌کای ایران، دو سهمیه دیگر را در انتخابی بازی‌های المپیک توکیو که فروردین ماه در مراکش خواهد بود، را کسب کنند.

در ادامه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی‌پوشان کاراته بانوان با اشاره به اینکه کسب مدال در المپیک از کسب سهمیه مهم‌تر است و وزارت ورزش و جوانان در این راستا تلاش همه جانبه ای دارد، اظهار داشت: با توجه به ظرفیتی که در تیم ملی کاراته بانوان کشور وجود دارد، معتقدم شما می توانید در المپیک ۲۰۲۱ توکیو تاریخ ساز شوید و نخستین مدال طلای بانوان کشور را در بزرگ ترین آوردگاه ورزشی دنیا کسب کنید.

همچنین در این دیدار، سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان نیز گزارشی از روند برگزاری اردوهای این تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه و از مسئولان دانشگاه به ویژه محمدمهدی طهرانچی و امیرعباس لشگری برای حمایت از ورزش ملی تشکر کرد.

خوشقدم با بیان اینکه خود و شاگردانش قدر فرصت طلایی المپیک را به خوبی می‌دانند، افزود: ششمین اردوی تیم ملی کاراته بانوان، فردا (دوشنبه ۱۸ اسفند ماه) به پایان می رسد و این تیم روز چهارشنبه برای حضور در مسابقه های کاپ آزاد، رهسپار وان ترکیه می شود.

همچنین حمیده عباسعلی بانوای پرافتخار کاراته ایران که سهمیه المپیک ۲۰۲۱ توکیو را کسب کرده از حمایت فدراسیون ورزش و جوانان در خصوص جراحی پای خود در آلمان تشکر کرد و گفت که با همه وجود مصمم به کسب مدال خوش رنگ المپیک توکیو و افتخار آفرینی برای ورزش ایران به ویژه کاراته بانوان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی