ناکامی لیورپول برابر فولام؛ آنفیلد همچنان در بحران


ناکامی لیورپول برابر فولام؛ آنفیلد همچنان در بحران

لیورپول یکشنبه شب و در ادامه رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر جزیره با قبول شکست خانگی برابر فولام به روند ناکامی‌های خود ادامه داد.

آفتاب‌‌نیوز :

هواداران لیورپول پس از چهار شکست متوالی برابر برایتون، منچسترسیتی، لستر سیتی و اورتون، با پیروزی تیم‌شان مقابل شفیلد یونایتد در هفته گذشته این رقابت‌ها دوباره به قرمزها امیداور شده بودند امروز (یکشنبه) با غلبه فولام بر لیورپول باردیگر امیدشان ناامید شد.

البته شاگردان «یورگن کلوپ» امشب درحالی برابر فولام تن به شکست یک بر صفر دادند که در شاخص مالکیت بر توپ و میدان تیم برتر میدان بودند.

آنان در این دیدار در حالی ۱۱ بار اقدام به شوت‌زنی کردند که تنها دو شوت‌شان در چارچوب دروازه حریف جای داشت.

بیش از ۶۰۰ پاس به یکدیگر دادند و با این شاخص ها تیم برتر میدان بودند اما در پایان نتیجه را به حریف واگذار و ناکام ماندند.

«ماریو لمینا» در دقیقه ۴۵ گل سه امتیازی فولام را درون دروازه «آلیسون بکر» سنگربان لیورپول جای داد و برتری تیمش را رقم زد.

این گل را لیمنا درحالی به ثمر رساند که «محمد صلاح» مهاجم اول قرمزها که برای کمک به خط دفاعی تیم در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شده در دفع آن ناموفق بود.

در نیمه دوم تلاش قرمزها برای جبران گل خورده ثمری نداشت.این درحالی بود که کلوپ برای تغییر روند بازی، تمامی مهاجمان خود را به زمین فرستاد.

البته این تغییرباعث شد تا آنان درآستانه گلزنی نیز قرار گیرند اما این فرصت ها با هوشیاری مدافعان و دروازه بان فولام برای آنان از دست رفت و ناکامی دیگری برای لیورپول رقم خورد.

لیورپول که از این دیدار خانگی که در ورزشگاه «آنفیلد» برگزار شد امتیازی بدست نیاورد با ۴۳ امتیاز اندوخته خود در جایگاه هفتم باقی ماند.

فولام نیز با کسب سه امتیاز ارزشمند این دیدار خارج از خانه ۲۶ امتیازی شد و در رده هجدهم ماند.

اما در حساس ترین دیدار این هفته تا دقایقی دیگر در شهرآورد شهر منچستر تیم‌های یونایتد و سیتی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا