استاندار آذربایجان شرقی: شوراها برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند


استاندار آذربایجان شرقی: شوراها برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند

تبریز- ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی به نقش شوراها در جامعه اشاره کرد و گفت: شوراها افراد برگزیده مردم هستند و می‌توانند با تشویق آنان، زمینه ساز برگزاری انتخابات پر شور و باشکوه شوند.

محمدرضا پورمحمدی روز یکشنبه در نشست مشترک شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه پرشور برگزار شدن انتخابات آینده کشور را تضمین می کند، افزود: هر چند در کشور با تحریم ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم اما مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

استاندار آذربایجان شرقی از شوراها به عنوان پارلمان های محلی یاد کرد و آنها را در توسعه شهرها و روستاها دارای نقش مهمی دانست.

وی همچنین بر ضرورت جذب سرمایه گذار به شهرها تاکید کرد و گفت: با جذب سرمایه گذار می شود طرحهای مهم و مورد نیاز را به سرانجام رساند.

غلامحسین مسعودی ریحان رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه شورا یک نهاد مردمی و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اعضای شوراها بر خود وظیفه می دانند مشکلات و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برسانند و برای حل آنها تلاش کنند.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور