فردا 186 مرکز مثبت زندگی در فارس افتتاح می‌شود


فردا 186 مرکز مثبت زندگی در فارس افتتاح می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس گفت: دوشنبه 18 اسفند، همزمان با سراسر کشور، 186 مرکز مثبت زندگی در استان فارس طی یک برنامه ویدئوکنفرانسی، توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

عبدالرحمن سلیم‌حقیقی یکشنبه 17 اسفند به خبرنگاران گفت: روز دوشنبه 18 اسفند طی مراسمی ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس جمهور، ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در سراسر کشور افتتاح می‌شود و سهم فارس ۱۸۶ مرکز است.

او افزود: در راستای تکریم احوال مددجویان، تسریع در اجرای امور رسیدگی به مسائل آحاد جامعه، حذف کاغذ، دقت و صحت اطلاعات، شفاف سازی فرایندها و تصمیمات و حذف بروکراسی زائد و کاهش تردد غیرضروری مددجویان، سازمان بهزیستی با طرح و اجرایی نو اقدام به راه‌اندازی مراکزی با نام مثبت زندگی کرده است.

سلیم حقیقی افزود: مرکز خدمات بهزیستی با نام مثبت زندگی مرکزی غیر دولتی است که بر اساس بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، پروانه فعالیت دریافت و مجموعه‌ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در بستر فناوری اطلاعات و در راستای بهتر زیستن آحاد جامعه است که با نام اختصاری مرکز مثبت زندگی کار خود را آغاز کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس همچنین از اشتغال ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص در این مراکز خبر داد که از این تعداد ۷هزار و پانصد مددکار تحصیل کرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده‌اند.

سلیم‌حقیقی همچنین گفت: با افتتاح ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی در کشور، ۱۱ هزار نفر نیروی متخصص مشغول به مار می‌شوند که از این تعداد ۷هزار و پانصد مددکار تحصیل کرده برای اولین بار در این مراکز مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی