خبرنگاران ایرنا البرز در جشنواره ابوذر برتر شدند


خبرنگاران ایرنا البرز در جشنواره ابوذر برتر شدند

کرج - ایرنا - 2 تن از خبرنگاران ایرنا در پنجمین جشنواره بسیج رسانه ابوذر استان البرز رتبه های برتر را کسب کردند.

در این جشنواره وحیده عسکری در بخش گزارش با عنوان « شعاع ۱۲۰ کیلومتری و شوک مالیاتی به صنعتگران» رتبه اول را کسب کردند.

همچنین مژگان السادات سجادی در بخش تیتر با عنوان «سگ گردانی تنفنن یا مزاحمت» توانست در پنجمین جشنواره بسیح رسانه البرز حائز رتبه برتر شود.

در این جشنواره از ۲۲ نفر از خبرنگاران البرزی در هشت بخش خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، یادداشت، مقاله، موشن گرافی و فیلم کوتاه تجلیل شد.
جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسایل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس، دستاوردهای انقلاب اسلامی و بسیج و حوزه اقدام و امیدافرینی موضوعات از موضوعات پنجمین جشنواره رسانه ای بسیج البرز بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در این جشنواره با بیان اینکه در تمام عرصه ها رسانه ها می توانند نقشی موثر و ارزنده را ایفا کنند گفت: صحنه امروز نه جنگ سخت بلکه جنگ نرم و نیمه سخت یا جنگ گفتمان ها و روایت ها است و در این جنگ تمام تلاش ها بر این است که بر روی تغییر ذهن، فکر، علایق و سلایق افراد کار شود.

سردار سید یوسف مولایی افزود: امروز تلاش دشمنان بر این است تا در این جنگ بتوانند به اهداف اصلی خود که ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است دست یابند، همانگونه که دیدید رییس جمهور وقت آمریکا به دنبال این بود که در سال ۹۷ و با انجام عملیات روانی کارهایی انجام تا جمهوری اسلامی به چهل سالگی خود نرسد که البته تمام اقداماتش به فضل و قوه الهی ناکام ماند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت رسانه ای البرز اظهار داشت: در استان فضای کافی برای انجام فعالیت های رسانه ای فراهم شده که امیدواریم از این ظرفیت هر چه بهتر و بیشتر بتوان بهره گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین