نیکوکاران چهار میلیارد ریال به زلزله زدگان سی سخت کمک کردند 


نیکوکاران چهار میلیارد ریال به زلزله زدگان سی سخت کمک کردند 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیکوکاران استان کاشان و شهرستان آران و بیدگل اصفهان چهار میلیارد ریال به زلزله ‌زدگان شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا کمک کردند. 

قباد مبشری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک در قالب یک محموله بوده و شامل فرش، پتو، بخاری برقی، کفش و انواع مواد خوراکی است.

وی افزود: بخشی از کمک نیکوکاران شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل اصفهان برای اهدا به مددجویان زلزله ‌زده شهر سی سخت و بخشی دیگر نیز برای کمک به جشن نیکوکاری و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ابتدای وقوع زلزله سی سخت تاکنون حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک‌ های مردمی این استان و دیگر نقاط کشور در قالب اقلام مختلف برای اهدا به مددجویان زلزله‌ زده این شهر جمع‌ آوری ‌و بین آنها توزیع شده است.

مبشری عنوان کرد: دعوت می شود که نیکوکاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت هر چه بیشتر در برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان یاریگر مددجویان زیر پوشش و نیازمندان استان باشند.

وی ابراز داشت: درگاه ‌های مشارکت در برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان این استان شامل سامانه الکترونیکی emdad.ir، شماره‌ گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه و شماره کارت مجازی ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ است.

افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است.

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم