اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کامیاران معرفی شدند


اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کامیاران معرفی شدند

سنندج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات کامیاران گفت: ترکیب پنج نفره اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان از سوی هیات نظارت استانی معرفی شدند.

مسعود الماسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس سعید کرمی به عنوان رییس و اسکندر قلعه، ارسلان حبیبی، حسین فاتحی و ایرج عزیزی به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کامیاران انتخاب شده‌اند.

وی اضافه کرد: بر اساس قانون انتخابات، نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها بر عهده مجلس شورای اسلامی است.

فرماندار کامیاران گفت: ثبت نام داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از ساعت هشت صبح بیستم اسفند امسال آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۶ این ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها نیز از ساعت هشت صبح روز ۱۶ فروردین سال آینده آغاز و تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ این ماه انجام می شود.

پیشتر سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران ، بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه و علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی به عنوان اعضای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای استان کردستان انتخاب شده‌اند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کامیاران ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج واقع شده و ۱۰۲ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۲ هزار نفر آن ساکن مناطق روستایی و ۶۰ هزار نفر نیز در مناطق شهری سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس