تصمیم گیری سفر به خارج از تهران به هفته بعد موکول شد


استاندار تهران گفت: به سرعت رنگ‌بندی استان‌ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری‌ شده در حال...

تصمیم گیری سفر به خارج از تهران به هفته بعد موکول شد

استاندار تهران گفت: به سرعت رنگ‌بندی استان‌ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری‌ شده در حال افزایش است، لذا تصمیم گیری درباره سفر به خارج از استان به هفته بعد موکول می‌شود.

به گزارش فارس،‌ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان تهران اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع و به شهرهای زرد و آبی بلامانع است.

وی گفت: وقتی ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای تنظیم می‌کند همه موظف به انجام آن هستند، لذا نباید ما هر کدام تصمیم‌گیری مجزایی داشت.

محسنی‌بندپی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که به سرعت رنگ‌بندی استان‌ها درحال تغییر و تعداد بیمارهای بستری‌ شده در حال افزایش است پس تصمیم قطعی در مورد سفرها را به هفته بعد که نزدیک‌تر به نوروز هستیم موکول خواهد شد تا رنگ‌بندی دقیقتری برای استان‌ها را در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بهتر است به جای تمرکز سفرهای خارج از استان با کمک رسانه‌ها مردم را تشویق کنیم به اینکه در داخل استان بمانند و در عوض شرایط استان را برای تفریح مردم محیا کرد.

استاندار تهران در خصوص اقدامات لازمی که باید صورت بگیرد گفت: در خصوص وضعیت ایمنی جاده‌ها نقاط حادثه خیز در جاده‌ها تعیین و توسط تابلو و آلارم‌های مناسب مکان آنها برای مردم مشخص شود که اگر افرادی برای اولین بار از آن نقطه عبور می کنند، دچار حادثه نشوند.

وی در خصوص جمع آوری دست‌فروشان تاکید کرد: دست فروشان باید در سطح شهر جمع شوند و در این راستا پیگیری‌های صورت گرفته است و قرار بود شهرداری مکانی را برای آنها در نظر بگیرد که تا به حال مکان مناسبی شناسایی نشده است.

محسنی‌بندپی درباره پیش‌گیری از بروز حوادثی مانند سیل همانند سال قبل افزود: شهرداران در جهت لایروبی معابر برای جلوگیری از حواثی مانند سیل و ... اقدامات لازم را انجام دهند و تمامی علیات‌های حفاری و عمرانی در استان تا پایان نوروز متوقف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در