دیوار ارتباط ترامپ با کوشنر ترک خورد/ ماجرای دلخوری میان دونالد و دامادش چه بود؟


دیوار ارتباط ترامپ با کوشنر ترک خورد/ ماجرای دلخوری میان دونالد و دامادش چه بود؟

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و جرد کوشنر دامادش که از افراد بسیار نزدیک به او در کاخ سفید بود، از زمان پایان دوره ریاست جمهوری و خروج ترامپ از کاخ سفید، تقریبا هیچ تماسی با یکدیگر نداشته اند و ارتباط آنها به حداقل رسیده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، بارها شنیده شده که دونالد ترامپ دامادش را در باخت در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر (۱۳ ابان) مقصر معرفی کرده است.

کوشنر که قبلا در میان حلقه افراد مورد اعتماد ترامپ قرار داشته، در نشست اخیر دستیاران و مشاوران نزدیک ترامپ برای برنامه ریزی آینده سیاسی او حضور نداشته و کوشنر که قبلا از نزدیک ترین دستیاران پدر همسرش بوده، این روزها به ندرت به همراه او دیده می شود.

کوشنر به عنوان مشاور ارشد کاخ سفید در امور امنیت ملی ایالات متحده و نیرومندترین دستیار ترامپ، تقریبا در همه بخش های دولت او مداخله داشته است. پیشینه گسترده کاری او برنامه ریزی راهبرد خاورمیانه، ازسرگیری ساخت دیوار مرزی جنوب آمریکا با مکزیک، ریاست کارگروه کووید – ۱۹ و کمک به کارزار انتخاب دوباره ترامپ را دربردارد.

دعوت نشدن کوشنر به میزگردی درباره آینده سیاسی ترامپ با حضور بیل استپین، دان اسکاوینو، دونالد ترامپ جونیور پسر ترامپ و براد پارسکیل، غیرمعمول ارزیابی می شود. دو منبع آگاه که می خواستند ناشناس بمانند، روابط ترامپ با کوشنر را دچار شکاف توصیف کردند، هر چند یک منبع دیگر که معمولا با کوشنر تماس دارد، هرگونه شکاف میان این ۲ را تکذیب کرد و گفت که روز چهارشنبه گذشته با هم ناهار خورده اند.

کوشنر و ایوانکا پس از پایان دوره ریاست جمهوری ترامپ در ۲۰ ژانویه (اول بهمن) برای ادامه زندگی از اقامتگاهشان در کاخ سفید به جزیره ای در میامی نقل مکان کردند.

تاکنون نه سازمان ترامپ و نه کوشنر، به درخواست های اینسایدر برای اظهارنظر در این باره پاسخی نداده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا