سهم صنعت و کشاورزی سمنان از تسهیلات بانک ملی استان ٧٠ درصد است


سهم صنعت و کشاورزی سمنان از تسهیلات بانک ملی استان ٧٠ درصد است

سمنان- ایرنا- معاون شعب بانک ملی ایران گفت: بخش صنعت و کشاورزی استان سمنان از تسهیلات بانک ملی این استان سهم ٧٠ درصدی دارد.

به گزارش ایرنا، ‍ حسن مونسان شامگاه یکشنبه در دیدار با استاندار سمنان در دفتر استانداری گفت: استان سمنان طی دوره های مختلف و ارزیابی ها و رده‌بندی‌های انجام شده از سوی بانک ملی همواره جزو ١٠ استان برتر کشور بوده است.

وی افزود : سهم تسهیلات ارائه شده توسط بانک ملی استان سمنان در بخش صنعت و کشاورزی همواره بالای ۷۰ درصد است؛ در حالی که میانگین این عدد در استان‌های کشور ۵۵ درصد برآورد می‌شود.

مونسان تاکید کرد: بانک ملی استان سمنان در ارائه تسهیلات ازدواج به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی دارای رتبه های برتر کشور است.

معاون شعب بانک ملی ایران از همراهی همکاری و مساعدت استاندار سمنان با جامعه بانکی قدردانی کرد و گفت: حُسن توجه استاندار سمنان به مجموعه بانک ملی در خور توجه و شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به انتصاب مسئول جدید مدیر امور شعب استان سمنان گفت: سیدمحمد شادمهر از مدیران با تجربه همراه با دانش کافی در عرصه مدیریت امور بانکی است که از امروز مسئولیت مدیریت امور شعب بانک ملی در استان سمنان را برعهده خواهد گرفت و مجموعه بانک ملی در استان باید در کنار استاندار و در خدمت جامعه مدیریتی و مردم استان باشد.

معاون شعب بانک ملی سمنان را استانی غنی از حیث صنعت، معدن و کشاورزی برشمرد و گفت: نگاه درست مدیریتی می تواند سبب رشد و ارتقای بخش‌های مختلف این استان شود.

در این نشست شادمهر به عنوان مدیر جدید شعب بانک ملی در استان سمنان معرفی و از تلاش ۴ ساله بهکار مرام در این سمت قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...