جنجال دوباره شاکی پرسپولیس ؛ پنجره سرخپوشان دوباره بسته می شود؟


جنجال دوباره شاکی پرسپولیس ؛ پنجره سرخپوشان دوباره بسته می شود؟

بازشدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ، واکنش های زیادی به همراه داشته است. وکیل شایان مصلح این اتفاق را غیرقانونی می داند. هادی رهنما مدعی شده است با پرسپولیس نه صحبتی شده اسیت و نه توافقی صورت گرفته است. براین اساس بازشدن پنجره سرخپوشان غیرقانونی است. نوشته جنجال دوباره شاکی پرسپولیس ؛ پنجره سرخپوشان دوباره بسته می شود؟ اولین بار در پارس فوتبال...

جنجال دوباره شاکی پرسپولیس ؛ پنجره سرخپوشان دوباره بسته می شود؟

هادی رهنما، وکیل شایان مصلح : نه رضایت دادیم و نه توافق کردیم ؛ بازشدن پنجره پرسپولیس غیرقانونی است
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۰
جنجال دوباره شاکی پرسپولیس ؛ پنجره سرخپوشان دوباره بسته می شود؟

بازشدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ، واکنش های زیادی به همراه داشته است. وکیل شایان مصلح این اتفاق را غیرقانونی می داند. هادی رهنما مدعی شده است با پرسپولیس نه صحبتی شده اسیت و نه توافقی صورت گرفته است. براین اساس بازشدن پنجره سرخپوشان غیرقانونی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، هادی رهنما وکیل شایان مصلح مدعی است باشگاه پرسپولیس هیچ تفاهم و توافقی با آنها نکرده است.

باشگاه پرسپولیس از طریق رسانه رسمی خود اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شده و ساعتی بعد ابراهیم شکوری ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال بابت سختگیری به پرسپولیس، مدعی شد:

ما با سختگیری فدراسیون بدهی ها را پرداخت کردیم و پنجره باز شد ولی امیدواریم این سختگیری را در مورد بقیه تیم ها هم داشته باشند… البته قائم مقام پرسپولیس در ادامه توضیح داد آنها توافق کرده اند و وقت گرفته اند اما حالا وکیل شایان مصلح به طرفداری می گوید پرسپولیس هنوز هیچ توافقی با ما نکرده است!

هادی رهنما وکیل شایان مصلح در ادامه گفت:

از خبری که شنیدم تعجب می کنم. شنیدم کمیته انضباطی هم گفته پنجره پرسپولیس باز شود ولی این خبر رسانه ای نیست! متوجه منظور دوستان نشدم. ما حکم گرفته بودیم و مطابق حکم تا مطالبات ما پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته می ماند. این حکم را کمیته تعیین وضعیت فدراسیون صادر کرده و این کار اصلا قانونی نیست که بدون توافق با ما، حکم را لغو کنند.

وکیل شایان مصلح ادامه داد:

امروز از باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند و من هم به دفتر باشگاه رفتم. با جعفر سمیعی حرف زدیم. ایشان گفت به ما فرصت بدهید، من هم عرض کردم شایان مصلح از یک سال و نیم پیش به پرسپولیس فرصت داده است. حتی برای اثبات حسن نیت اعلام کردم حاضریم نیمی از مبلغ را الان بگیریم و رضایت بدهیم و مابقی طلب هم فروردین ماه پرداخت شود. اما آنها حرف شان این بود که شما به فدراسیون فوتبال بروید و رضایت بدهید و ما هم پول شایان را تا پایان فروردین پرداخت می کنیم. جالب اینجا بود که حتی حاضر نبودند یک دست خط برای پایان فروردین ماه بدهند. من هم گفتم شما بازیکنی که با آسیب دیدگی و بیماری برای پرسپولیس بازی کرد و جانش را پای تیم گذاشت و خدا شاهد است بعد از چند بازی چنان درد داشت که بیهوش می شد و مستقیم به بیمارستان و زیر سرم می رفت را روبروی هوادار قرار دادید و کاری کردید که هوادار به این بازیکن فحاشی کرد، حالا توقع دارید بعد از یک سال و نیم قول دادن و عمل نکردن ما باز هم با یک وعده خشک و خالی برویم اعلام رضایت کنیم؟ آخرین حرفی که بین ما رد و بدل شد همین بود و نه رضایت دادیم و نه توافق کردیم. این که می گویند پنجره پرسپولیس با پرداخت بدهی ها باز شده دروغ است، باز شدن پنجره غیر قانونی است و ما حکم کمیته تعیین وضعیت را داریم که اعلام کرده باید مطالبات شایان مصلح را بپردازند.

هادی رهنما تاکید کرد:

از ابراهیم شکوری تعجب می کنم. یعنی چی که گفته ما بدهی مان را پرداخت کردیم؟ کدام بدهی را پرداخت کردید؟ کمیته تعیین وضعیت حکم یک محکمه قضایی را دارد، نباید یکطرفه حکم بدهد. ما در این پرونده مطالبه داریم، مگر می شود بدون این که نظر ما را بخواهند، حکم خودشان را بشکنند و رای جدید بدهند. من تا این لحظه نه اعلام رضایت کردم و نه پولی گرفتم و نه توافقی کردم و ادعای باشگاه پرسپولیس را هم قبول ندارم. با جعفر سمیعی و مجید صدری کنار آمدم نصف طلب شایان را قبل از عید بدهند و نصف دیگرش را آخر فروردین اما آنها حتی این کار را هم نکردند. حالا هم که اعلام کرده اند پنجره باز شده است. نمی دانم این ادعای آنها چه قدر وجاهت قانونی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل