مدیران با سفر به شهرستان ها مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند


مدیران با سفر به شهرستان ها مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند

کلانتری ضمن تاکید بر حضور مدیران در شهرستان هاف گفت: مدیران با سفر به شهرستان ها مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و گزارش کتبی سفرشان را هفته آینده به استانداری ارائه دهند.

«حسین کلانتری» امروز (۱۷ اسفند) در نشست هماهنگی دستگاه های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص خدمات رسان با سفر به شهرستان ها و بازدید از مناطق مختلف، مشکلات را بررسی و در امر خدمات رسانی تسریع به عمل آورند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر و تشکر از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعیف گفت: این وزارتخانه در رابطه با کمک ها و حمایت ها در زلزله سی سخت خوش درخشیدند و دستگاه استانی آن همه به خوبی مدیریت و عمل کرد.

کلانتری ضمن تشکر از صدا و سیما و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، ادامه داد: صدا و سیمای استان در خصوص زلزله سی سخت به موقع و به خوبی اطلاع رسانی کردند.

وی با بیان اینکه، هلال احمر طبق برآوردهای آماری در ساماندهی کمک های غیرنقدی، نقدی اهدایی و جمع آوری شده خوب عمل کرد، گفت: برای رعایت عدالت در توزیع کمک ها همه افراد آسیب دیده شناسایی و وارد سامانه شدند و براساس آن توزیع کمک ها صورت می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی با برنامه ریزی خوبی توانستند کمک ها و حمایت های خود را به موقع و به خوبی تامین و بین افراد تحت حمایت خود توزیع کنند.

کلانتری با اشاره به اینکه در مرحله نخست امداد رسانی و اسکان زلزله زدگان بود و اکنون زمان آوار برداری و بازسازی است، یاداور شد: در ساخت خانه ها، اندازه و متراژ زیربنا، طراحی و انتخاب نقشه با نظر و اختیار مالک است و کمک های دولت برای همه یکسان توزیع می شود.

وی یادآور شد: در ساخت و سازها اصول فنی و رعایت استانداردهای ساختمان با نظارت و دقت انجام می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اکنون که منطقه زلزله زده دنا بر مدار مشخص و برنامه ریزی شده ای قرار گرفته و کارها به خوبی به پیش می رود، مدیران دستگاه های اجرایی استان همه نقاط استان را با هم ببینند.

کلانتری گفت: مدیران به شهرستان ها سفر و بازدید داشته باشند و مسائل و مشکلات مردم را پیکیری کنند و گزارش کتبی سفرشان را هفته آینده به استانداری ارائه دهند.

وی تصریح کرد: طی هفته گذشته دو نفر از معاونین استاندار به شهرستان ها سفر کردند، بازدید از مناطق مختلف داشتند و این هفته هم این باررسی و بازدیدها ادامه دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: روزهای پایانی سال را سپری می کنیم و در شرایطی که مردم طی یک سال اخیر به دلیل کرونا مشکلات زیادی را تحمل کردند، جشن و عروسی ها، دید و بازدیدها و سرکشی ها و همچنین برگزاری مراسمات عزا محدودیت ها داشتند، باید با مسئولیت پذیری، اراده و انرژی بیشتری خدمت رسانی کنیم و در قبال خواسته آنها با سعه صدر و صبوری عمل نماییم.

کلانتری تاکید کرد: در خدمت رسانی به مردم باید با دست های باز و چهره گشاده از همه ظرفیت ها، امکانات و اختیاراتی که داریم به خوبی مسائل را مدیریت کرده و عمل کنیم.

وی یادآور شد: در اتفاق زلزله سی سخت الگوی خوبی در همدلی، هماهنگی و همکاری برای امداد رسانی از سوی دستگاه های اجرایی استان شاهد بودیم و برای خدمات بهتر و بیشتر به همه نقاط استان این الگو را ادامه دهیم.

گفتنی است در این نشست، مدیران دستگاه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، هلال احمر، دفتر امور بانوان استانداری، دفتر امور اجتماعی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گزارشی از آخرین اقدامات و بازدیدهایشان در سی سخت و دیگر شهرستان های استان ارائه دادند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!