ادعای بحث برانگیز ترانسفر مارکت درباره قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس ؛ واقعیت چیست؟


ادعای بحث برانگیز ترانسفر مارکت درباره قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس ؛ واقعیت چیست؟

سرانجام شهریار مغانلو با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. اما در اتفاقی عجیب، سایت ترانسفر مارکت ادعای غیرمنتظره ای رادرباره قرارداد این بازیکن مطرح کرده است. بنابر ادعای این سایت، قرزارداد مهاجم جدید پرسپولیس 2 ساله است و قطعی ؛ نه قرضی. نوشته ادعای بحث برانگیز ترانسفر مارکت درباره قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس ؛ واقعیت چیست؟ اولین بار در...

ادعای بحث برانگیز ترانسفر مارکت درباره قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس ؛ واقعیت چیست؟

ادعای سایت ترانسفر مارکت مبنی بر قرارداد 2 ساله و قطعی شهریار مغانلو با پرسپولیس، دقایقی پس از ثبت قرارداد
نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰
ادعای بحث برانگیز ترانسفر مارکت درباره قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس ؛ واقعیت چیست؟

سرانجام شهریار مغانلو با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. اما در اتفاقی عجیب، سایت ترانسفر مارکت ادعای غیرمنتظره ای رادرباره قرارداد این بازیکن مطرح کرده است. بنابر ادعای این سایت، قرزارداد مهاجم جدید پرسپولیس ۲ ساله است و قطعی ؛ نه قرضی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در حالی که گفته می شود قرارداد پرسپولیس با شهریار مغانلو شش ماهه و به صورت قرضی است، سایت ترانسفر مارکت روبروی نام مغانلو، قرارداد دو ساله و قطعی را قید کرده است.

پس از حرف و حدیث هایی که درباره پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس به گوش می رسید امروز سرخ پوشان قرارداد با مهاجم جدید خود را منعقد کردند. البته در قرارداد پرسپولیس با این بازیکن آمده که او به صورت قرضی و شش ماهه به جمع پرسپولیسی ها پیوسته است.

نکته جالب در این باره اینکه در سایت ترانسفر مارکت روبروی نام شهریار مغانلو آمده است او با قراردادی دو ساله و به طور قطعی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده است. رزومه ای که به زعم پرسپولیسی ها اشتباه است و نکات واقعی قید شده در قرارداد این بازیکن همانی است که از کانال رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام شده است و به این ترتیب و مطابق چیزی که مسئولان باشگاه اعلام کرده اند قرارداد شهریار مغانلو با پرسپولیس قرضی و شش ماهه است.

البته پیش از این شایعاتی مبنی بر اینکه پرسپولیس قصد دارد این مهاجم را دو ساله به خدمت بگیرد شنیده می شد. احتمالا مغانلو هم مثل امید نورافکن، محمد نادری و خیلی های دیگر هر سال باید پولی به باشگاه سانتاکلارا بدهد تا بتواند در لیگ برتر ایران بازی کند! به هر حال این هم کاسبی جدیدی است که برخی ایجنت ها با کمک باشگاه های کوچک خارجی راه می اندارند. بازیکن را با قیمت ارزان از ایران به اروپا می برند و بعد قرضی به ایران برمی گردانند و از این رفت و برگشت به پورسانت خود می رسند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات