حمایت بنیاد برکت از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل/ افتتاح 1500 مدرسه در 31 استان کشور


حمایت بنیاد برکت از 60 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل/ افتتاح 1500 مدرسه در 31 استان کشور

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تاکنون هزار و 500 مدرسه در 31 استان کشور و 2 هزار و 250 روستا تحت پوشش بنیاد برکت تکمیل و افتتاح شده است.


مدیرعامل بنیاد برکت گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ مدرسه در ۳۱ استان کشور و ۲ هزار و ۲۵۰ روستا تحت پوشش بنیاد برکت تکمیل و افتتاح شده است.

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل مورد حمایت قرار گرفتند.

مدیرعامل بنیاد برکت بیان کرد: ۱۹ باب خوابگاه شبانه روزی با ظرفیت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش آموز ساخته شده است.

او با بیان اینکه ۱۹ دستگاه خودروی ون (مینی بوس) برای رفع مشکلات تردد ۲ هزار دانش آموز خریداری و تحویل شده است، گفت: این خودرو‌ها به منظور جابجایی دانش آموزان استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و... اهدا شده اند.

مدنی گفت: ۱۴۰ مدرسه در مناطق صعب العبور کشور جهت بهره برداری ۶ هزار و ۳۰۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل ساخته و تکمیل شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: وسایل کمک آموزشی، کتاب و لوازم التحریر به ۵۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل اهدا شده است.

او با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ مدرسه در ۳۱ استان کشور و ۲ هزار و ۲۵۰ روستا تحت پوشش بنیاد برکت تکمیل و افتتاح شده است که ۸ هزار کلاس درس را شامل می‌شود، گفت: در مجموع مدارس ساخته شده ظرفیت ۱۷۶ هزار دانش آموز را دارند.

مدنی گفت: ۵۰۰ مدرسه در ۳۱ استان کشور و ۷۵۰ روستای تحت پوشش در دست ساخت است که شامل ۳ هزار کلاس درس با ظرفیت ۶۶ هزار دانش آموز را دارد.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه تاکنون به طور کلی قرارداد ساخت ۲ هزار مدرسه منعقد شده است، گفت: تعداد کلاس‌های درس ایجاد شده با ساخت این مدارس ۱۱ هزار کلاس درس است.

او گفت: ۲۴۲ هزار دانش آموز در ۳۱ استان کشور و ۳ هزار روستای تحت پوشش از مدارس برکت بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد/ وقتی «میتوانم» شد کلید حل همه مشکلات بیمه شدن یک میلیون خانه روستایی در ۱۶ استان کشور

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد