میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم


میهایلوویچ در گفتگو با دل پیرو: با دیوارهای دفاعی کنونی، ما ضربات آزاد را چشم بسته گل می کردیم

سرمربی بولونیا در گفتگو با تلویزیون اسکای گفت بازیکنان کنونی برای تمرین ضربات آزاد وقت نمی گذارند و او هنوز...

سینیشا میهایلوویچ و الساندرو دل پیرو از استادان ضربه آزاد در تاریخ سری آ ایتالیا بوده اند. میهایلوویچ در کنار آندره آ پیرلو با زدن 28 گل روی ضربات آزاد، رکورددار هستند و پس از آنها دل پیرو با 22 گل در رده سوم قرار می گیرد. پس از شکست 3-1 بولونیا مقابل ناپولی، تلویزیون اسکای در حال گفتگو با میهایلوویچ بود که الساندرو دل پیرو به عنوان کارشناس برنامه از سرمربی بولونیا پرسید:

به نظر تو چرا این روزها با وجود آنکه داوران برای دیوار دفاعی اسپری می زنند و فاصله حفظ می شود، اما گل های کمی روی ضربات آزاد می بینیم؟

میهایلوویچ به دل پیرو پاسخ داد:

اوه در دوران ما با چنین دیوار دفاعی، با چشم بسته ضربات آزاد را گل می کردیم. حتی 15 سال پس از بازنشستگی من، هنوز در تمرینات از تمام بازیکنانم روی ضربات آزاد بیشتر گل می زنم. به شور و عشق بستگی دارد. ما در آن دوران بعد از تمرینات می ماندیم تا یکدیگر را به چالش بکشیم و مسابقه ضربات آزاد برگزار کنیم. در آن سطح بودیم زیرا با تمام وجود آن را می خواستیم. من 15 سال ضربات آزاد را تمرین می کردم و هیچکس در این کار کمکم نمی کرد. باید تمرین کنند.

میهایلوویچ به طور معروفی در دسامبر 1998 با پیراهن لاتزیو مقابل سمپدوریا، سه ضربه آزاد را در یک بازی گل و در واقع هتریک ضربات آزاد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !