تلاش های شهید زارعی جلوه‌هایی از ایثار و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی و پرستاری به یادگار گذاشت


تلاش های شهید زارعی جلوه‌هایی از ایثار و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی و پرستاری به یادگار گذاشت

کلانتری ضمن تسلیت شهادت شهید زارعی، گفت: تلاش ها و مجاهدت‌های این پزشک ایثارگر و فداکار در خط دفاع از سلامت جامعه، جلوه‌های گرانقدری از ایثار و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی و پرستاری در خاطر مردم قدرشناس به یادگار خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری»، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت نخستین پزشک مدافع سلامت استان، پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر شهادت دکتر محمد زارعی، پزشک زبردست، خدوم و گرانقدر بیمارستان شهید جلیل یاسوج در مسیر خدمت به مردم و مبارزه با بیماری منحوس کرونا، مایه اندوه و تأسف فراوان شد.

فقدان چنین انسان‌های وارسته و شایسته ای اگر چه جانسوز و جبران‌ناپذیر است، اما خدمات ارزشمند و ایثار و فداکاری آنها در راه دفاع از سلامت جامعه، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب شهادت این مدافع سلامت را به خانواده معزز و بزرگوار این عزیز سفر کرده، جامعه پزشکی و پرستاری و مردم شریف استان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آن عزیز آسمانی، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

مطمئناً تلاش ها و مجاهدت‌های این پزشک ایثارگر و فداکار در خط مقدم خدمات رسانی و کمک به درمان بیماران و دفاع از سلامت جامعه، جلوه‌های گرانقدری از ایثار و مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و کادر بهداشتی و درمانی در خاطر مردم قدرشناس به یادگار خواهد گذاشت.

از درگاه خداوند بزرگ علو درجات و رحمت واسعه برای آن فقید سعید و سلامتی و‌ توفیق و اجر و صبر برای بازماندگان شریف و همه پزشکان و پرستاران فداکار از خداوند سبحان خواستارم.

حسین کلانتری
استاندار

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا