انس با قرآن مهم ترین راهبرد جمهوری اسلامی بوده است


انس با قرآن مهم ترین راهبرد جمهوری اسلامی بوده است

سرابی گفت: ما وارثان مسیر قرآن کریم هستیم و باید این گوهر گرانبها را به جوانان انتقال داده و به خاطر صوت حسن و صدای نیکو که نعمتی بزرگ است شاکر خداوند باشیم.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با برگزاری آیین اختتامیه دوره های آموزشی شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سید علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن کریم با اشاره به لزوم ترویج صوت زیبا در میان جوانان و انتقال این میراث گرانبها به آیندگان گفت: ما وارثان مسیر قرآن کریم هستیم و باید این گوهر گرانبها را به جوانان انتقال داده و به خاطر صوت حسن و صدای نیکو که نعمتی بزرگ است شاکر خداوند باشیم. قطعاً شکر این نعمت را نمی توان به جا آورد مگر آنکه جوانان صدا و صوت زیبای خود را در راه قرآن و اهل بیت به کار بگیرند.

وی افزود: خدمت در راه قرآن کاری بی بدیل است و شاید برای خیلی ها تاثیرگذاری این حرکت معرفتی مشخص نباشد بر همین اساس رهبر انقلاب فرمودند کاری که قرآنان امروز می‌کنند یک کار راهبردی است. بر این اساس ایجاد الفت وانس قرآن برای جامعه اسلامی مهمترین راهبرد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است نه تنها رهبران انقلاب اسلامی به این مهم اشاره دارند بلکه پیامبرصلی الله علیه وآله و سلم به قرائت قرآن اهمیت داده و از این طریق در دل مردم عصر جاهلیت اثر گذاشته و آنها را جذب کردند.

قائم مقام شورای عالی قرآن خاطرنشان کرد: از همه اساتید و بزرگوارانی که در شرایط سخت کرونایی با ما همکاری کردند کمال تشکر را دارم این اساتید در بخش آموزش قاریان و چه در بخش از دعا خوانان و طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم در بالاترین سطح با شورای عالی قرآن صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران همکاری داشتند. شورای عالی قرآن علاوه بر مشکلاتی که در رعایت پروتکل های بهداشتی و برگزاری این دوره‌های آموزشی داشت با محدودیت های شدید مالی مواجه بود و با کمترین امکانات میزبان قرآنیان بود.

پایان پیام/296

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط