آمار کرونا در فارس 180 هزار و 808 نفری شد


آمار کرونا در فارس 180 هزار و 808 نفری شد

همتی گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 180 هزار و 808 نفر اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 16 اسفند) با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس به خبرنگاران گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان 180 هزار و 808 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در شبانه روز گذشته، چهار بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت کرده اند که آمار فوتی های فارس را به سه هزار و 280 نفر رسانده است.

همتی اعلام کرد: از 585 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان بستری هستند حال 102 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 171 هزار و 938 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: ورود کرونای انگلیسی به کشور و استان را باید جدی گرفت و با توجه به موج چهارم بیماری، مردم باید پروتکل های بهداشتی را با دقت و حساسیت بیشتری رعایت کنند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا