تخصیص بودجه مهمترین نیاز کانون های مساجد برای توسعه است


تخصیص بودجه مهمترین نیاز کانون های مساجد برای توسعه است

هاشمی از تخصیص بودجه به عنوان مهمترین نیاز کانون های فرهنگی هنری مساجد برای توسعه خبر داد و گفت: در صورتی که بتوان اعتبارات خوبی به کانون های مساجد اختصاص یابد می توان کارهای اثرگذار فراوانی انجام داد.

« سیدحمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای توسعه برنامه های فرهنگی و هنری مساجد مهم است و با توجه به نیازهای کانونها انتظار است اهتمام جدی‌تری برای کمک به کانونهای فرهنگی مساجد انجام شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: با توجه به تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری در دوران کرونا و رعایت دستور العمل های بهداشتی توسط مجموعه های فرهنگی و هنری بخشی از این فعالیت های فرهنگی و هنری با وقفه هایی انجام شد اما هیچ گاه فعالیت های کانون مساجد تعطیل نشد و همچنان با قوت ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد فعالیتی مستمر و در راستای توسعه فرهنگ، هنر و ارزش های انقلابی و اسلامی است، باید نسبت به تقویت این کانون ها اقدامات موثر انجام شود.

این فعال مسجدی افزود: خوشبختانه با تعامل سازنده کانون های فرهنگی و هنری مساجد با پایگاههای بسیج فعالیت های ماندگار فراوانی انجام شده است که باید با تزریق اعتبارات در ادامه و استمرار این فعالیت ها تلاش کرد.

هاشمی از تخصیص بودجه به عنوان مهمترین نیاز کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای توسعه خبر داد و گفت: در صورتی که بتوان اعتبارات خوبی به کانون های مساجد اختصاص یابد می توان کارهای اثرگذار فراوانی انجام داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر یادآور شد: در صورت تامین اعتبار و فعالیت بیشتر کانونهای فرهنگی هنری مساجد می توان به ادامه فعالیت های پر بار کانون ها امیدوار و شاهد رونق تولید آثار فرهنگی و هنری در مساجد باشیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدور برگه‌های تقلبی توسط آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی تکذیب شد