ویژه برنامه «شبی در مسجد» به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد


ویژه برنامه «شبی در مسجد» به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

ویژه برنامه «شبی در مسجد» به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان و به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری با حضور نوجوانان و جوانان برگزار شد.

«حسن رحیمی رومه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، گفت: ویژه برنامه «شبی در مسجد» به مناسبت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری با حضور نوجوانان عضو کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان با بیان اینکه در ویژه برنامه شبی در مسجد بیش از ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون شرکت کردند، افزود: این ویژه برنامه یکی از فعالیت های تربیتی کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است.

رحیمی رومه تصریح کرد: کانون امام حسن مجتبی (ع) به منظور آشنایی نوجوانان با محیط، آداب و مناسک مسجد و جذب آن ها به مسجد اولین برنامه شبانه روزی «شبی با مسجد» را برگزار کرد.

به گفته وی، ویژه برنامه «شبی در مسجد» توسط کانون فرهنگی و هنری و پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و مشارکت خوب بچه های محله از روز جمعه هفته گذشته تا صبح روز شنبه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) نهبندان بیان کرد: شرکت در نماز مغرب و عشاء در شب برگزاری اردو، خیر مقدم امام جماعت مسجد بعد از نماز مغرب و عشاء و بیان ضرورت و اهمیت برنامه، طرح پرسش و پاسخ به سوالات شرعی، اجرای مسابقه فرهنگی به منظور آشنایی با فرهنگ مسجد، پخش فیلم و کلیپ، تشکیل حلقه های معرفتی، برگزاری مسابقات ورزشی همانند فوتبال دستی و بازی های فکری، بیدارباش و برگزاری نماز صبح، قرائت دعا و قرآن از جمله برنامه های شبی در مسجد بود.

رحیمی رومه گفت: پایان بخش این برنامه، تشویق افراد نمونه و قرائت زیارت عاشورا و صرف صبحانه بود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی