داوطلبان انتخابات شورای اسلامی در خمین به روش غیرحضوری ثبت‌نام کنند


داوطلبان انتخابات شورای اسلامی در خمین به روش غیرحضوری ثبت‌نام کنند

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: با توجه به وضعیت نارنجی(پر خطر) این شهرستان در رنگ‌بندی کرونا، داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی به روش غیر حضوری ثبت‌نام کنند.

«احمد طهرانی» روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با یادآوری آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از تاریخ ۲۰ اسفند امسال افزود: داوطلبان پس از ثبت‌نام از طریق نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه و دریافت کد رهگیری برای تایید نهایی ثبت‌نام به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.
وی اظهار داشت : فضای رقابتی انتخابات زمینه‌ساز حضور گسترده مردم است و از تمام احزاب، اقشار جامعه و جناح‌های سیاسی دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات شرکت کنند.
فرماندار خمین با تاکید بر اینکه بستر برگزاری انتخابات سالم در این شهرستان فراهم است، ادامه داد: اجرای قانون و صیانت از حقوق مردم و داوطلبان انتخابات، در تقویت اعتماد اقشار مختلف به نظام و انقلاب اسلامی ایران موثر خواهد بود.
طهرانی اضافه کرد : تامین بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه تمام دست اندرکاران انتخابات است.
ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد سال آینده برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰اسفند۱۳۹۹‬ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه شنبه مورخ ۲۶ همین ماه (در مجموع به مدت ۷ روز) ادامه خواهد یافت.

چهار روش شامل اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) نسخه دسکتاپ (کامپیوتر)، دفاتر پیشخوان دولت، مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰) برای ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده که در روش‌های غیر حضوری لازم است افراد پس از دیافت کدرهگیری برای ثبت نام نهایی به فرمانداری مراجعه نمایند.

رنگ‌بندی کرونا در خمین از دوم اسفندماه جاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نارنجی اعلام شد که بیانگر وضعیت پر خطر است.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک میلیون و ۶۸۹ هزار و ۶۹۲ نفر تا ۱۷ اسفند ۹۹ در کشور به طور قطعی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شده‌اند و و تعداد جان باختگان این بیماری نیز به ۶۰ هزار و ۶۸۷ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش