جشنواره شعر هامون در کرج برگزار می‌شود


جشنواره شعر هامون در کرج برگزار می‌شود

شهردار منطقه3 شهرداری کرج از برپایی نخستین جشنواره شعر هامون خبر داد و گفت: در راستای انجام وظایف فرهنگی، هنری و اجتماعی، مدیریت شهری منطقه 3 اقدام به برپایی این جشنواره در سطح شهر کرج کرده است.

علی آرایی در خصوص جشنواره شعر هامون گفت: در این جشنواره، آثاری که در سال ۹۹ به زبان فارسی سروده شده است در گروه‌های شعر کلاسیک، شعر نو (نیمایی و سپید) و شعر آئینی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، آرایی افزود: شاعران می‌توانند اشعار خود در را در دو موضوع کرونا و شعر آئینی - سنتی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. همچنین به منظور کسب رضایت بیشتر بخشی به عنوان آزاد نیز در موضوعات جشنواره گنجانده شده است که هنرمندان می‌توانند آثار خود را در این بخش نیز ارسال کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدافعان سلامت اظهار کرد: با هدف تجلیل از مدافعان سلامت که در این ایام با تمام توان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا از خودگذشتگی نشان دادند، برآن شدیم مهمترین بخش موضوعی این جشنواره را به اپیدمی کرونا اختصاص دهیم.

شهردار منطقه ۳ شهرداری کرج با اشاره به اینکه جشنواره شعر هامون فرصت مغتنمی برای تقویت روحیه شهروندان به ویژه مدافعان سلامت است، مطرح کرد: چه زیباست که ما در این برهه به جای این که به تاریکی چشم بدوزیم و بر آن لعنت بفرستیم با روشن کردن شمع امید نوری پرفروغ در برابر دیدگان یکدیگر روشن کنیم.

وی درخصوص مهلت و نحوه ارسال آثار گفت: هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 21 اسفندماه به آدرس ایمیل mant3@karaj.ir یا شماره واتساپ ۰۹۱۲۳۶۳۵۹۸۳ ارسال کنند.

گفتنی‌ست،برگزیدگان جشنواره، در آیین پایانی معرفی خواهند شد و به آنها، علاوه بر جایزه نقدی، لوح یادبود اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان