وبیناری برای شناخت بیشتر رسانه همراه


وبیناری برای شناخت بیشتر رسانه همراه

وبینار آموزشی «موبایل، رسانه همراه من» به همت فرهنگسرای رسانه و اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، 19 اسفندماه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) با اعلام این خبر گفت: موبایل، رسانه‌ای است که به همراه همیشگی ما بدل شده و قابلیت‌های زیادی دارد که می‌تواند تسهیل‌گر امر اطلاع‌رسانی و روزنامه‌نگاری در عصر جدید باشد.

وی ادامه داد: بسترسازی برای پیشرفت اصحاب رسانه در فضای مجازی، تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای اداره صفحات اینستاگرامی و استفاده سریع و به موقع از فضای مجازی، از جمله اهدافی است که ما با برگزاری این وبینار آن را دنبال می‌کنیم.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه تصریح کرد: مدرس این وبینار رضا امینی، مشاور فعالیت‌های چند رسانه‌ای در فضای مجازی است که سابقه تدریس عکاسی و تدوین‌ را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسنا، علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار «موبایل، رسانه همراه من» می‌توانند روز سه‌شنبه، ۱۹ اسفندماه رأس ساعت ۱۰ صبح با باز کردن لینک https://b۲n.ir/isf.edu در مرورگر کروم وارد وبینار شده و از مباحث آن بهره ببرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر