مردم خراسان شمالی از نمایشگاه بهاره استقبال کردند 


مردم خراسان شمالی از نمایشگاه بهاره استقبال کردند 

بجنورد-ایرنا- نایب رییس اول اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی گفت: نمایشگاه بهاره امسال که به صورت مجازی در حال برگزاری است با استقبال خوب مردم استان همراه شده بطوریکه خریدها بیش از حد انتظار بوده است.

علیرضا بابایی زاده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه بهاره امسال از ۱۵ اسفندماه جاری آغاز به کار کرده و به مدت ۱۰ روز فعال است.

وی گفت: کسبه و بازاریان استان در ۷۰ غرفه این نمایشگاه محصولات و مایحتاج مورد نیاز مردم در شب عید را به نمایش گذاشته اند و این محصولات با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می شود.

نایب رییس اول اتاق اصناف مرکز خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف نسبت به برگزاری نمایشگاه بهاره به صورت مجازی اقدام کرده و مردم می توانند اجناس خریداری شده را از طریق پست دریافت کنند.

غرفه ها برای اصناف رایگان است

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی هم گفت: از ورود اجناس بی کیفیت به نمایشگاه جلوگیری شده است، با هماهنگی اتاق اصناف، اجناس توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می گیرد و کیفیت و قیمت کالاها کنترل می شود.

مهرداد داودزاده اظهار داشت: اصناف و بازاریان برای شرکت در نمایشگاه مجازی غرفه مجازی را رایگان دریافت کرده اند و با توافق با شرکت طرف قرارداد، بخشی از سود فروش را به این شرکت پرداخت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با اداره کل پست استان، کالای خریداری شده توسط شهروندان به در منازل آنان، ارسال می شود.

داودزاده خاطرنشان کرد: تمامی اصناف و کسبه که در این نمایشگاه حضور دارند، از داخل استان و دارای پروانه کسب هستند.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا با رایزنی های انجام شده، هزینه های پست برای خریداران از این نمایشگاه ها با کمترین میزان صورت گیرد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: مایحتاج مردم در شب عید، با قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از بازار عرضه می شود.

در خراسان شمالی ۳۰ هزار واحد صنفی و در مرکز استان ۱۶ هزار واحد صنفی فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟