محکوم به قصاص در قزوین پس از پنج سال از اعدام نجات یافت


محکوم به قصاص در قزوین پس از پنج سال از اعدام نجات یافت

قزوین – ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از عفو و گذشت یک قاتل محکوم به قصاص با تلاش و پیگیری کارکنان قضایی و مددکاران زندان پس از پنج سال خبر داد.

به گزارش ایرنا، سعید احمدزاده روز دوشنبه در تشریح این پرونده، افزود: دی ماه سال ۹۴ اختلافات شخصی دو نفر سبب بروز درگیری میان آنها شد که در این نزاع، شخصی ۴۵ ساله و متاهل اقدام به خفه کردن مقتول ۳۴ کرد.

سعید احمدزاده افزود: قاتل از سال ۹۴ تاکنون در زندان به سر می برد و حکم قصاص نفس او نیز تایید شده بود و باید به زودی اجرا می شد که با تلاش و پیگیری های کارکنان قضایی و مددکاران زندان، اقدامات در جهت سازش موثر واقع شد و اولیای دم با گذشتن از حق خویش مبنی بر قصاص قاتل و عفو و گذشت او، رضایت قطعی خویش را اعلام کردند و موجب رهایی محکوم علیه پس از پنج سال شدند.

این مقام قضایی ضمن تقدیر از اولیای دم به واسطه اعلام رضایت از قصاص محکوم علیه، تصریح کرد: از دست دادن عزیزان بر اثر عداوت و دشمنی بسیار جانکاه و رنج آور است و درد و ناراحتی بسیار زیادی را برای خانواده مقتول به همراه دارد و در این شرایط باید کارکنان قضایی و مددکاران زندان سال ها پیگیری و تلاش کنند تا بتوانند گذشت اولیای دم را کسب نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!