داوطلبان انتخابات شوراها حتی‌المقدور، مجازی ثبت نام کنند


داوطلبان انتخابات شوراها حتی‌المقدور، مجازی ثبت نام کنند

یزد- ایرنا- مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با اعلام آغاز ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی استان از 20 اسفندماه، از داوطلبان خواست بعلت شیوع کرونا، حتی‌المقدور به صورت مجازی ثبت نام کنند.

محمد علی شاه حسینی روز دوشنبه به ایرنا گفت: متقاضیان می‌توانند از روز چهارشنبه بیستم اسفندماه از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی وزارت کشور، مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا با حضور در فرمانداری‌های استان، ثبت نام کنند ولی توصیه میشود برای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی اقدام کنند .

وی ادامه داد: مدارک لازم ثبت‌نام شامل گواهی سوء پیشینه، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه است؛ همچنین برای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر مدرک لیسانس و زیر ۲۰ هزار نفر مدرک فوق دیپلم ضروری است؛ ضمن آنکه برای آنهایی که یک دوره عضو شوراها بوده اند یک مدرک تحصیلی بالاتر محسوب خواهد شد.

این مسوول تصریح کرد: در استان یزد ۲۴ شهر وجود دارد که متقاضیان ثبت‌نام در صورت تمایل به حضور فیزیکی، باید به فرمانداری‌های شهرستان‌های ۱۰ گانه یعنی یزد، میبد، اردکان، بافق، مهریز، ابرکوه، اشکذر، خاتم، تفت و بهاباد مراجعه کنند.

به گفته وی ثبت نام انتخابات شوراها یک هفته ادامه دارد و توصیه میشود داوطلبانی که مایل به ثبت نام حضوری در فرمانداری ها هستند، آن را به روز و ساعت و دقایق آخر مهلت ثبت نام موکول نکنند.

شاه حسینی اضافه کرد: لازم است تمام مدارک داوطلبان کامل باشد تا در زمان ثبت نام به مشکلی برخورد نکنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری