هر گونه تهدید با پاسخ دندان شکن روبه‌رو می‌شود


هر گونه تهدید با پاسخ دندان شکن روبه‌رو می‌شود

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور مقتدرانه و باصلابت 2 نیروی دریایی ارتش و  سپاه در دریا باعث شده است که دشمن هرگز به خود اجازه دست درازی به مرزهای آبی کشور را ندهد و این را می‌داند در صورت هرگونه تهدید جواب دندان شکنی از سوی جوانان این کشور دریافت خواهد کرد.

امیردریادار حسین خانزادی روز دوشنبه در نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه اظهار داشت: امنیت حاکم در مناطق خیلج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با حضور پیوسته و مقتدرانه نیروهای دریایی ارتش و سپاه بوجود آمده است.

وی ادامه داد: همگرایی و هم افزایی بین ۲ نیروی دریایی ارتش و سپاه را بسیار مهم است و این تعامل‌ها موجب خنثی شدن اقدمات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت خواهد شد.

وی اضافه کرد: مدتی قبل که افتخار شرف یابی محضر فرماندهی معظم کل قوا را داشتم، ایشان از همدلی و وحدت بین دو فرمانده و دو نیروی دریایی ارتش و سپاه بسیار احساس رضایت و خشنودی داشتند.

دریادار تنگسیری: دشمنان مبهوت اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران هستند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این نشست اظهار داشت: امروز همگرایی، یکدلی و وحدت بین ۲ نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی مایه افتخار برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

دریادار علیرضا تنگسیری افزود: مسیر وحدت، همدلی و هم افزایی با همرزمانمان در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هرگز قطع نخواهد شد و ظرفیت و تعامل‌های بسیار خوبی در حوزه‌های عملیاتی، اطلاعاتی و آموزشی بین دو نیرو وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله امروز شاهد آن هستیم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا در برابر این اقتدار دریایی مبهوت مانده‌اند.

در این دیدار تفاهم نامه آموزشی، اطلاعاتی و تحقیقاتی فی‌مابین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه امضا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس