«هنرکارت» حمایتی هنرمندان قم فعال شد


«هنرکارت» حمایتی هنرمندان قم فعال شد

مراسم نمادین اعطای «هنرکارت» به هنرمندان استان امروز با حضور هنرمندان ممتاز قم برگزار شد.

موسی حسینی کاشانی امروز در شورای اطلاع رسانی استانداری قم که با حضور مدیران دستگاه های استان برگزار شد گفت: سامانه جامع هنرمندان استان قم فعال است که در این زمینه اطلاعات ۱۵۰۰ هنرمندان استان در این سامانه ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد هنزمند ۱۰۱۶ هنرمند در سامانه حمایتی هنر کارت ثبت نام کرده اند که روند حمایتی از همه هنرمندان با همین روند توسعه خواهد یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان کرد: هنر کارت، از جمله طرح های حمایتی از هنرمندان است که در این زمینه مبالغی که در خصوص بحث حمایتی هنرمندان تخصیص می یابد به این کارت و به نام هنرمندان استان واریز می شود.

وی گفت: در این مراسم ۴ هنرمند درجه یک کشوری از جمله استاد آهنگران، رازقی، خزایی و طاووسی از جمع ۱۰ هنرمند درجه یک کشوری که معادل دکتری هنر، به صورت نمادین این کارت را دریافت می کنند. ولی این کارت برای همه هنرمندان استان تخصیص یافته است.

در این مراسم بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز با حمایت از این طرح بیان کرد: هنرمندان از مهمترین اقشار کشور هستند که نور مهر و عطوفت و مهربانی و توجه به مبانی عالی الهی و انسانی را در قالب هنر به جامعه منعکس می کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!