انتقاد استاندار از مانع تراشی بر سر راه آزادسازی کامل کاروانسرای شاه عباسی سمنان


انتقاد استاندار از مانع تراشی بر سر راه آزادسازی کامل کاروانسرای شاه عباسی سمنان

استاندار سمنان با انتقاد از برخی مانع تراشی ها و سنگ اندازی ها بر سر راه آزادسازی کامل کاروانسرای تاریخی سمنان که تا چندی پیش از آن به عنوان زندان استفاده می شد، بر ضرورت تسریع در آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان تاکید کرد.

علیرضا آشناگر در جلسه بررسی روند اجرای اقدامات در خصوص آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان اظهار کرد: بنا بر تاکید آیت الله رئیسی، ریاست قوه قضاییه، نیاز است تا روال و اقدامات آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی با سرعت پیگیری و اجرا شده و امور در این حوزه توسط سایر دستگاه‌های اجرایی متولی گرو گرفته نشود تا بندهای تفاهم نامه با قید فوریت اجرایی گردد.
عالی ترین مقام اجرای استان سمنان گفت: نیاز است تا روند اجرایی اقدامات در خصوص آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی به دور از دست اندازی ها و سختگیری های بی مورد، تسریع شود.

وی با انتقاد از سختگیری های بی مورد و دست اندازی های برخی دستگاه های اجرایی در روند آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی، این امر را ناپسند دانست و افزود: آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان به منظور یکی از مطالبات جدی و دیرینه مردم شهرستان سمنان، باید با جدیت پیگیری و در کمترین زمان ممکن به سرانجام برسد.
آشناگر اظهار کرد: برخی دست اندازی های بی مورد در مسیر عمران و آبادانی استان، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در این میان رسانه‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری داشته و باید وارد عمل شوند و افرادی که در خصوص اجرایی شدن آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی دست ‌اندازی می‌کنند را به چالش و نقد بکشند.
وی با تاکید بر تعامل مابین اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان و شهرداری سمنان در خصوص تسریع در روند آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی سمنان گفت: ظاهراً برخی تمایل دارند تا وضع موجود در بحث کاروانسرا به شکل قبل باقی بماند که این افراد باید بدانند از بالاترین مقام قضایی کشور در خصوص آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی و گرو نگرفتن امور به واسطه انجام کارها، دستور مستقیم صادر شده است.
وی ادامه داد: به همین واسطه نیاز است تا دستگاه های متولی امر به دور از تبلیغات و خبرسازی غیر واقع در راستای عمل به این دستور گام بردارند.
استاندار سمنان در پایان عنوان کرد: شهرداری می تواند در در صورت عدم همکاری بخشی از دستگاه‌های متولی امر در حوزه آزادسازی کاروانسرای شاه عباسی و اجرای بندهای تفاهم نامه، نسبت به شکایت به واسطه استنکاف از اجرای قوانین اقدام کنند.

انتقاد استاندار از مانع تراشی بر سر راه آزادسازی کامل کاروانسرای شاه عباسی سمنان

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت