طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز ایلام اجرایی شد


طرح جامع مدیریت پسماند در شرکت گاز ایلام اجرایی شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در این مجموعه خبر داد و گفت: این شرکت در راستای صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار، طرح جامع مدیریت پسماند را تعریف و اجرایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز ایلام، عباس شمس اللهی روز دوشنبه با بیان اینکه در حال حاضر روش اجرایی مدیریت پسماند تدوین و کلیه پسماندهای این شرکت مشخص و دسته بندی شده است، گفت: مطابق با دستورالعمل ‏های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، هر یک از دسته‏ ها کد بندی شده و نحوه جمع آوری، انتقال و امحای آنها مشخص شده است.

وی یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام در سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه مدیریت پسماند از سازمان مدیریت پسماند شهرداری ایلام شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: این شرکت حفظ و صیانت از محیط زیست را وظیفه ذاتی خود می داند و تلاش می کند با رعایت مسایل زیست محیطی در حفظ آن کوشا باشد.

شمس الهی تاکید کرد: طرح تفکیک پسماند از مبدأ، تفکیک کاغذ و ارسال جهت بازیافت، جمع آوری و انتقال المنت فیلترها، پسماندهای الکترونیکی و بشکه های خالی مرکاپتان و روغن ترانس (پسماند ویژه) برای امحا، خنثی سازی، بازیافت و تحویل به شرکت های مورد تائید سازمان حفاظت محیط زیست، طراحی جایگاه نگهداری موقت پسماند صنعتی و ویژه، جانمایی ظروف تفکیک و جمع آوری پسماند از اقدامات شاخص این شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مدیریت پسماند برای مدیران، پرسنل خدماتی و پیمانکاران اجرایی شرکت، اجرای مانورهای واکنش در شرایط اضطراری ریزش مرکاپتان، انعقاد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح برای جمع آوری و دفع پسماندهای عفونی شامل ماسک و دستکش در شرایط شیوع بیماری کرونا از دیگر اقدامات شرکت برای مدیریت پسماندها بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی