فیلم کوتاه «آتنا» با حمایت ورزش و جوانان استان سمنان درحال ساخت است


سمنان- ایرنا- مدیر سازمان مردم‌نهاد «هنرآفرینان مانا» گفت: این سازمان مردم‌نهاد فعال در حوزه جوانان مجری طرح فیلم کوتاه «آتنا» است که با حمایت معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در حال ساخت است.

امیرحسین قدیری کارگردان این فیلم، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: فیلم کوتاه آتنا به جدایی عاطفی یک زوج از طبقه متوسط جامعه می پردازد که بر اثر اتفاقی دچار سوءتفاهم و اختلاف می‌شوند و درنهایت یکی از آنان همسرش را غریبه درمی‌یابد.

وی افزود: "پریسا محمد زاده"، "حسین سلطانعلیان"، "علیرضا مداح" و "الا رستمیان" بازیگران این فیلم هستند.

مدیر سازمان مردم نهاد هنرآفرینان مانا گفت: "پوریا حیدری" تصویربردار، "دانیال طاهریان" و "محمد پهلوان" مسئول تدوین و جلوه های ویژه و تصحیح رنگ و نور و "سیدرضا حسینی‌نیا" نیز صدابردار این فیلم کوتاه هستند.

قدیری با اشاره به دیگر عوامل تولید این فیلم بیان کرد:"حمیدرضا حمیدی" دستیار کارگردان، "مبینا پورمند" منشی صحنه، "الهام شهاب‌الملک" مسئول گریم، "احسان سلیمی‌نیا" عکاس و "پارسا مهدوی" مسئول ساخت موسیقی متن و تیتراژ پایانی این فیلم هستند.

وی ادامه داد: خواننده تیتراژ پایانی این فیلم "محمد پهلوان"، طراح پوستر "امیر میرحاج"، مدیرتولید "امیرحسین همتیان" و تهیه کنندگان فیلم کوتاه «آتنا»، "حسین شریف‌نیا" و "محمدمهدی مداح" هستند و "سارا حسینی" نیز نویسندگی این فیم را برعهده دارد.

قدیری گفت: «موسسه هنرآفرینان مانا» در نظر دارد با راه‌اندازی «باشگاه فیلم سازان جوان» زمینه فیلم‌سازی را برای جوانان علاقه‌مند فراهم کند.

به گزارش ایرنا، قدیری متولد ۲۰ آبان ۱۳۷۵ در سمنان است. فیلم‌های کوتاه«۱۸:۱۸»، «تاوان» ،«سراب»، «رامونا» و «حافظ» از دیگر آثار وی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر