کارمندان خراسان شمالی در حمایت از ایتام پنجم کشور شدند 


کارمندان خراسان شمالی در حمایت از ایتام پنجم کشور شدند 

بجنورد-ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: حمایت کارمندان استان از یتیمان جایگاه پنجم استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است که نوع دوستی مردم این خطه از کشور را می‌رساند.

علی بیگ زاده روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ نیکوکاری اظهار داشت: اراده مردم استان در تمام صحنه ها، ستودنی است، مردم این دیار با تقدیم سه هزار شهید به آرمان های نظام اسلامی بزرگی، دین مداری و ولایتمداری خود را به منصه ظهور رسانده اند و در سال های گذشته هم در جنگ تمام عیار عرصه اقتصاد، همواره شاهد نیکوکاری این مردم بوده ایم.

وی افزود: مردم این خطه از هنگام شیوع کرونا و تاثیر سوء آن در اقتصاد و معیشت جامعه با حضور گسترده خود در طرح مواسات و همدلی، کمک های زیادی به نیازمندان اهدا کرده اند.

بیگ زاده افزود: اکنون و در قالب جشن نیکوکاری، مردم استان پای کار هستند و کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اختصاص می دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم این استان هرگز نیازمندان را تنها نگذاشته اند گفت: شیوع کرونا سبب نشد تا مردم از یاری به محرومان بازبمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این آیین گفت: جشن نیکوکاری امروز به صورت همزمان در بیش از ۲ هزار مدرسه استان آغاز شده است.

مهدی مودی اظهار داشت: هدف و رویکرد برگزاری این جشن، ترویج کمک به نیازمندان و تمرین عملی احسان و نیکوکاری در دانش آموزان است.

وی افزود: تلاش داریم تا با مشارکت دانش آموزان در کمک به هم نوعان، انسان های خیر و نیکوکار در جامعه تربیت شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هم در این آیین گفت: کمک های جمع آوری شده در هر مدرسه، برای رفع نیازمندی های دانش آموزان همان مدرسه صرف می شود.

مجیدالهی راد اظهار داشت: کمک های جمع آوری شده در مدارس مناطق برخوردار، برای کمک به دانش آموزان سایر مدارس سوق داده می شود.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...