مادر عصبانی در خمین فرزند خود را به قتل رساند


مادر عصبانی در خمین فرزند خود را به قتل رساند

خمین - ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: یک زن که در حین جر و بحث با دختر 15 ساله‌اش در شهرستان خمین به علت عصبانیت شدید با جسم سخت بر سر فرزندش ضربه زده و باعث مرگ او شده بود، در محل وقوع قتل دستگیر شد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمود خلجی» افزود:‌ بامداد روز شانزدهم اسفندماه جاری گزارشی از مصدومیت فردی به علت درگیری خانوادگی در یکی از محله های شهرستان خمین به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
وی اضافه کرد : با حضور تیم انتظامی در محل مشخص شد که دختری ۱۵ ساله از ناحیه سر دچار مصدومیت شدید شده که بلافاصله از سوی تیم اورژانس به بیمارستان منتقل شد،اما بعد از ساعتی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ در بازجویی های انجام شده از مادر این دختر نوجوان مشخص شد که به علت موضوعی آنها با یکدیگر شروع به جر و بحث می کنند و مادر خانواده به دلیل عصبانیت با مجسمه برنجی که در کنار دستش قرار داشته به سر فرزندش ضربه ای وارد کرده و باعث مصدومیت و مرگ او می شود.
سرهنگ خلجی خاطر نشان کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

سارقان به عنف طلاجات در عملیات پلیس خمین دستگیر شدند
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم چنین گفت: ۲زن که با ورود به منزل بانوان کهنسال در شهرستان محلات با تهدید، طلاجات آنان را به سرقت می بردند، در عملیات پلیس در شهرستان خمین دستگیر شدند.
سرهنگ«محمود خلجی» افزود: با اعلام چند مورد گزارش وقوع سرقت به عنف از بانوان کهنسال در شهرستان محلات، بررسی موضوع به صورت تخصصی از سوی پلیس آغاز شد.
وی اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده از مالباختگان، مشخص شد که دو خانم میانسال به بهانه‌های مختلف وارد منزل آنان شده و با تهدید اقدام به سرقت طلاجات آنان کرده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با آغاز تحقیقات کارآگاهان پلیس، سرانجام سارقان که زنان میانسال و جوان بودند، در شهرستان خمین شناسایی و در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در تحقیقات مقدماتی انجام شده، دو زن دستگیر شده به سه فقره سرقت به عنف طلاجات در شهرستان محلات اعتراف کردند که هر دو نفر جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس این شهرستان شدند و تحقیقات تکمیلی پلیس از این افراد درحال پیگیری است

۹۱۷ گرم مواد در دلیجان کشف شد
فرمانده انتظامی دلیجان نیز گفت: در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، از خودروی یک توزیع کننده مواد مخدر مقدار ۹۱۷ گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ "مجتبی جمالی" اظهار داشت: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در عملیاتی یک توزیع کننده مواد مخدر را در حین تردد با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی کردند.
وی افزود:‌ خودروی این فرد در علمیاتی متوقف و فرد دستگیر شده در این عملیات، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

شهرستان‌های خمین و محلات در جنوب استان مرکزی واقع شده‌اند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!