نابود سازی صهیونیسم جهانی از آرمان های بزرگ مسلمانان است


نابود سازی صهیونیسم جهانی از آرمان های بزرگ مسلمانان است

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقش صهیونیسم در توطئه ها و مفاسد جهان، گفت: صهیونیست ها با پول عربستان و حمایت آمریکا در برابر خواسته‌ به حق فلسطینیان ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به لزوم انتشار فعالیت های علمی حوزه گفت: ما متأسفیم که این گونه فعالیت های علمی در صدا و سیما به خوبی منعکس نشده و لازم است که از فعالیت‌هایی که در مسیر شرح و بسط مبانی انقلاب صورت گرفته، تقدیر شود.

وی مجموعه کتب «الامام محمد الحسین آل کاشف الغطاء» که توسط دفتر تبلیغات اسلامی تدوین شده است را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از تمام زحماتی که برای تهیه کتاب های مرتبط با مبانی انقلاب کشیده‌اید، تشکر می کنم و این مجموعه کتابی که در مورد شیخ جعفر کاشف الغطاء است، اثری بسیار درخور توجه و مفیدی محسوب می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی مرحوم کاشف الغطاء را شخصیتی با عظمت دانست و گفت: ایشان در کتابهایشان با جدیت فراوان، ولایت فقیه را قبول دارند و دلایل محکمی برای آن بیان کرده اند.

این مرجع تقلید بیان کرد: ایشان در راستای تقریب مذاهب نیز فعالیت های زیادی کرده‌اند و سفرهای متعدد هم داشته اند.

وی مرحوم کاشف الغطاء را شخصیتی عالم به اوضاع روز دانست و افزود: ایشان در جنگ علیه استکبار نیز حضور داشتند و با نیروهای استکبار مبارزه می کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی یکی دیگر از کارهای مرحوم کاشف الغطاء را دفاع از بیت المقدس دانست و گفت: ایشان در بیت المقدس از حقوق و فلسطینیان دفاع کرده است و لازم است که فعالیت‌های علما برای دفاع از فلسطین، منعکس و منتشر شود.

وی همچنین با اشاره به نقش صهیونیستها در توطئه ها و مفاسد جهان گفت: صهیونیست ها با پول عربستان و پشتیبانی آمریکا در برابر خواسته‌های به حق فلسطینیان ایستاده اند و اولین کار مسلمانان از میان برداشتن صهیونیسم جهانی است و این غده سرطانی نباید این قدر میدان پیدا کند./841/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان