مرکز ماده 16 بانوان در تبریز افتتاح شد


مرکز ماده 16 بانوان در تبریز افتتاح شد

مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان مرکز ماده 16 بانوان تبریز برای نگه‌داری بانوان معتادی که محل مناسبی برای نگهداری ندارند، در کنار مرکز ماده 16 آقایان  تبریز افتتاح شد.

رضا استاد رحیمی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی صبح روز دوشنبه، در مراسم افتتاح این مرکز که همزمان با افتتاح سایر مراکز در استان‌های دیگر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: کمپ مرکز ماده ۱۶ بانوان در مساحتی حدود چهارهزار متر مربع و زیربنای بالغ بر 1200 متر مربع برای نگهداری حدود ۱۰۰ نفر از بانوان احداث شده است.

وی افزود: حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه اندازی این مرکز هزینه شده است.

وی با اشاره به همکاری اکثر دستگاه‌های اجرایی در ساخت مرکز ماده 16 بانوان تبریز، گفت: از تمامی کسانی که در گذشته و حال برای ساخت این مرکز زحمات بیشماری کشیده‌اند، قدردانی می‌کنم، سپاه پاسداران 100 تخت به این مرکز اهدا کرده است، همچنین پتوها و بالش‌های مورد نیاز این مرکز نیز از طریق هلال احمر تامین شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی با بیان این‌که این مرکز با کمک و یاری تمامی دستگاه‌ها افتتاح شد، بیان کرد: مقرر شده اداره کل بهزیستی استان، مددکار و روانشناس مورد نیاز این مرکز را تامین کند و دانشگاه علوم پزشکی نیز وعده‌ی تامین پزشکان و امور آزمایشگاهی این مرکز را داده است، شهرداری تبریز نیز تامین و نصب دوربین‌های مدار بسته‌ی این مرکز را برعهده گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، پیشگیری، توسعه مشارکت‌های مردمی و توسعه خدمات اجتماعی تاثیر زیادی در مقابله با گرایش افراد به سمت اعتیاد دارد و تلاش بر این است که هیچ زن معتاد متجاهری در شهر دیده نشود.

وی گفت: با ایجاد اشتغال و فرهنگ‌سازی به نوعی می‌توانیم این افراد را از لحاظ فکری، فرهنگی و درمانی حمایت کرده و توانمند کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد