صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه توصیه‌ای برای تشکیل سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دارد؟


صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه توصیه‌ای برای تشکیل سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دارد؟

بازار ارزهای دیجیتال بازاری جوان و رو به رشد است که در چند سال اخیر عملکردی فوق العاده داشته است. همین مساله باعث شده تا بسیاری از سرمایه‌گذارانِ ارزهای دیجیتال علاقمند به تشکیل سبد سرمایه‌گذاری و نگهداری بلند مدت ارزهای دیجیتال باشند.

در این مقاله صرافی ارز دیجیتال تبدیل مهم‌ترین نکاتی را که باید در تشکیل یک سبد سرمایه‌گذاری برای بلند مدت به آنها توجه کرد، ارائه می‌دهد.

1.1چگونه سبد سرمایه گذاری تشکیل دهیم؟

تشکیل سبد سرمایه گذاری از مهم‌ترین فاکتور‌های یک سرمایه گذاری موفق است. نوسانات کوتاه مدت ارزها تاثیری روی تصمیم گیری سرمایه گذاران بلند مدت ندارد. این دسته از سرمایه‌گذاران علاوه بر اینکه از رشد بلند مدت قیمت ارزهای دیجیتال نفع می‌برند، ارزش دلاری داراییشان نیز حفظ می‌شود. سوال اینجاست که چه ارزهایی را برای سرمایه گذاری بلند مدت انتخاب نماییم؟

توصیه ۱

اولین توصیه صرافی ارز دیجیتال تبدیل این است که هیچ گاه تمام دارایی خود را به یک ارز دیجیتال اختصاص ندهید تا بتوانید از رشد بلند مدت ارز‌های مختلف نفع ببرید و ریسک‌های پیش‌بینی نشده را بر روی کل داراییتان متحمل نشوید. به این عمل diversification یا تنوع سبد گفته می‌شود که برای مدیریت ریسک‌های غیر قابل پیش‌بینی و اندازه‌گیری به کار می‌رود.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با ارائه متنوع‌ترین بازار ارز دیجیتال داخلی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند گستره متنوعی از ارزهای دیجیتال را در سبد سرمایه گذاری خود قرار دهند.

توصیه ۲

حتما بخشی از سبدتان را به بزرگترین ارزهای بازار اختصاص دهید. منظور ما از ارزهای بزرگ، ارزهایی است که ارزش بازار بالایی دارند مانند بیت‌کوین و اتریوم.

توصیه ۳

ارزهای دیجیتالی که به کف قیمتی تاریخی‌شان یا قیمت‌هایی که در گذشته از آن نقطه رشد مناسبی را شاهد بوده‌اند، نزدیک می‌شوند، این پتانسیل را دارند تا در بلند مدت بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند. حتما برای تشکیل سبد به این ارزها نگاه کنید. شما می‌توانید در صفحات اختصاصی ارزها بر روی صرافی ارز دیجیتال تبدیل، ‌اطلاعات آماری و نمودار قیمتی تاریخی ارزهای مختلف را مشاهده نمایید.

توصیه ۴

ارزهایی که اخبار روشنی در مورد آنها منتشر می‌شود این پتانسیل را دارند تا رشدی سریع را تجربه نمایند، اخبار شامل استفاده‌ سایت یا شرکت خاصی از این ارز به عنوان یکی از شیوه‌های پرداخت، حمایت دولت و یا شخص معتبری از آن ارز یا برنده شدن در دعوایی حقوقی و ... می‌تواند باشد. با قرار دادن این دسته از ارزها در سبدتان می‌توانید از رشد‌های شارپ آنها بهره ببرید.

توصیه ۵

همانطور که می‌دانید بیش از چند هزار ارزدیجیتال وجود دارند اما ارزهای اندکی هستند که مدل تکنولوژیکی و یا اقتصادی جدیدی را به دنیا عرضه می‌کنند، این ارزها معمولا چند برابر سایر ارزهای دیجیتال رشد خواهند کرد. حتما بخشی از سبد خود را به ایت دسته از ارزهای اختصاص دهید. با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستا‌گرام صرافی ارز دیجیتال تبدیل به جدید ترین اخبار دسترسی پیدا نمایید

صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه توصیه‌ای برای تشکیل سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دارد؟

1.2چه ارزهای دیجیتالی برای سرمایه گذاری بلند مدت جذاب هستند؟

1.2.1رهبران بازارارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال بدون رشد رهبرانش رشد نخواهد کرد، بنابراین بیت‌کوین و اتریوم به عنوان بزرگترین ارزهای دیجیتال باید در سبدسرمایه گذاری بلند مدت قرار گیرند. توجه نمایید که بیت‌کوین بیش ارز ۳ برابر قله‌ تاریخی‌اش در سال ۲۰۱۸ اکنون رشد کرده در حالی که اتریوم کماکان در محدوده قله تاریخی‌اش قرار دارد و فضای رشد زیادی دارد.

1.2.2ارزهای صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا

با رشد حجم معاملات ارزهای دیجیتال و رونق معاملات در صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس و یونی سواپ، انتظار می‌رود استقبال کاربران از توکن‌های این صرافی های شامل یونی کوین (UNI coin) و بایننس کوین (BNB) بالا رود که باعث رشد قیمت این ارزها می‌شود.

1.2.3ارزهای خانواده اتریوم

فراگیری کاربرد قرارداد‌های هوشمند باعث محبوبیت هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال خانواده‌ی اتریوم می‌شود که در این میان استقبال از کاردانو (ADA) و الروند (EGLD) بیش از سایرین می‌باشد.

1.2.4اوراکل ها

ارزهای اوراکل با اعطای دسترسی قراردادهای هوشمند به جریان داده‌های قابل اعتماد، API ها، پرداخت ها و منابع دیگر، ارتباط قرارداد هوشمند با محیط خارج از بلاک چین را بهبود می‌بخشد. و امکان کلاهبرداری از طریق قرارداد هوشمند را کاهش می‌دهد. چین لینک (chain link) یکی از معروف‌ترین ارزهای این خانواده است که به نظر می‌رسد آینده درخشانی داشته باشد.

1.2.5تتر

تتر ارز دیجیتالی است که معادل یک دلار می‌باشد و به زبان ساده به آن دلار دیجیتال گفته می‌شود. پیشنهاد می‌شود بخشی از سبدتان را به تتر اختصاص دهید تا هم در صورت نوسانات قیمت دلار، قدرت خرید داراییان حفظ شود و همچنین در صورت شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری بتوانید به سرعت از این فرصت‌ها استفاده نمایید. شما در صرافی ارز دیجیتال تبدیل می‌توانید به صورت لحظه‌ای قیمت تتر را مشاهده نموده و بر روی عدد دلخواه خود سفارش خرید و فروش قرار دهید.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل چه توصیه‌ای برای تشکیل سبد سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال دارد؟

1.3نتیجه‌گیری

اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت بر روی ارزهای دیجیتال را دارید برای مدیریت ریسک خود حتما یک سبد ارز دیجیتال تشکیل دهید تا بتوانید در کنار کسب سود بلند مدت، ریسک سرمایه‌گذاری خود را به حداقل برسانید.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل با فراهم کردن متنوع ترین بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال، ارائه تحلیل‌های روزانه و ابزار‌های معاملاتی حرفه‌ای این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند تا بتوانند سبد‌های متنوعی از ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاری بلند تشکیل دهند و دارایی خود را در کیف پول امن مطمئن نگهداری نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در