بررسی بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که افزایش سرمایه‌های جدید ورودی باعث افزایش قیمت ارزهای دیجیتالی شده است. در ادامه ورود شرکت‌های سرمایه گذاری به بازار ارزهای دیجیتالی، یک کمپانی چینی هم اعلام کرده که ۴۰ میلیون دلار در این بازار، سرمایه‌گذاری کرده است. براساس اعلام این شرکت از این مبلغ ۱۷.۹ میلیون دلار صرف خرید بیت‌کوین و ۲۲.۱ میلیون دلار هم صرف خرید اتریوم شده است.
شرکت کوین فلیپ نیز در آمریکا اعلام کرد که امکان پشتیبانی از رمزارز دوج کوین در خودپردازهای این شرکت فراهم شده است. پیش از این حدود یک هزار و ۸۰۰ دستگاه این شرکت از بیت کوین پشتیبانی می‌کردند.

ریزش اخیر ارزهای دیجیتالی علاوه بر بسیاری از سهامداران خرد باعث کاهش شدید ارزش سهام شرکت‌های بزرگی شده است که اقدام به سرمایه گذاری در آن‌ها کرده اند. با این حال به نظر نمی‌رسد که روند ورود شرکت‌های بزرگ به بازار ارزهای دیجیتالی متوقف شده باشد.

کاهش نرخ ارزهای دیجیتالی
کاهش یکباره ارزش ارزهای دیجیتال + جدول ارزش
بیت کوین
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴۷.۱۳ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۸.۶۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.
اتریوم
اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۰۱.۳۱ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۴۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین
بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۷.۱۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۲۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی
شما مخاطبان عزیز می‌توانید، قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۸ اسفند را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 50,892 ۱,۲۴۴,۲۵۳,۱۶۶
اتریوم 1,751 ۴۲,۸۱۲,۸۸۸
بایننس کوین 240.21 ۵,۸۷۲,۸۲۵
کاردانو 1.14 ۲۸,۱۱۶
تتر 1 ۲۴,۴۶۶
پولکادات 35.28 ۸۶۲,۵۶۰
ریپل 0.46 ۱۱,۴۴۹

گفتنی است؛ نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.