امروزه با گسترش کرونا و کاهش خرید حضوری، همه به دنبال فروش محصولات خود در اینترنت هستند. هزاران وب‌سایت مختلف در اینترنت وجود دارند که دوست دارند دیده شوند و محصولات بیشتری بفروشند و سود بیشتری داشته باشند. این اتفاق زمانی می‌افتد که شما در گوگل جایگاه خوبی داشته باشید زیرا افراد همیشه از صفحات اول گوگل بازدید کرده و از آن خرید می‌کنند و هیچ‌گاه برای خرید محصولی به صفحه پنجم یا ششم نخواهند رفت. گوگل دارای یک سری قوانین است و با رعایت کردن آن گوگل شما را دوست خواهد داشت و شما را در بهترین جایگاه قرار می‌دهد. در واقع گوگل یک محیط رقابتی بین هزاران وب‌سایت‌هایی است که هر یک در حال تلاش برای بیشتر دیده‌شدن هستند. اما چگونه می‌توان در محیط پر رقابت جایگاه خوبی کسب کرد؟ شرکت در دوره سئو راهکار و جواب اصلی این سوال است.

اگر برنامه نویس وب‌سایت هستید، و یا به دنبال یک مهارت که بتوانید درآمدی کسب کنید و به دنبال فروش بیشتر محصولات خود هستید، گذراندن دوره سئو حتما به شما پیشنهاد ­می­‌شود. شما می‌توانید با شرکت در دوره­ سئو سایت نداخالقی تمام تکنیک‌های مورد نیاز، که برای بهبود سئو سایت خود نیاز دارید را در کوتاه‌ترین زمان یاد بگیرید. در آخر چگونگی مذاکره با مشتری و پروپوزال‌نویسی هم به شما یاد داده می‌شود و سپس می‌توانید با گرفتن پروژه‌های مختلف و یا استخدام شدن به عنوان متخصص سئو درآمدی خوب داشته باشید. پس از گذراندن این دوره، اگر در پروژه خود دچار مشکل شدید اصلا نگران نباشید زیرا مهم­ترین مزیت این دوره که آن را نسبت به بقیه متمایز کرده است، این است که در اولین پروژه خود، شما را همراهی کرده و در چالش‌­ها و مشکلات به شما کمک خواهد شد!

سر فصل های دوره آموزش سئو:

ضرورت سئو سئو تکنیکال بهینه سازی سرعت سایت ساختار سایت افزایش خوانایی سایت سئو محتوا آنالیز رقبا سئو خارجی

در هر حرفه‌ای، استفاده از تجربیات و دانش افراد مطمئن، بدون شک بهترین نتایج را برای شما به ارمغان خواهد آورد.یکی دیگر از ویژگی‌های سایت نداخالقی دریافت مشاوره سئو است. اگر شما در زمینه کسب و کار خود دچار چالش و مشکلی شده‌اید و یا تازه پا به این عرصه گذاشته‌اید و سوال‌های زیادی در رابطه با پروژه خود دارید، با دریافت یک مشاوره اصولی مطابق با خواسته‌های شما به آسانی قادر به برطرف کردن آن خواهید بود. بعد از این مشاوره دیگر سوال بی پاسخی در ذهن شما نمی‌ماند زیرا با مشاوره با فردی با تجربه، به سوال‌های شما جوابی کامل و واضح داده می‌شود و در نتیجه کسب و کار شما به سوی بی راهه نخواهد رفت و می‌توانید در کار خود به راحتی پیشرفت کنید.

برخی از نکات مشاوره سئو

شیوه ارائه مشاوره بسته به دلخواه و راحتی کاربران متفاوت است. جلسات هم به صورت حضوری، هم به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود. جلسات مشاوره شما به مدت نود دقیقه برگزار می‌شود. در صورت نیاز مکرر شما به جلسات، می‌توانید هر هفته یک جلسه مشاوره دریافت کنید و هزینه آن را به صورت ماهیانه پرداخت کنید.

اما این سایت فقط در مورد سئو نیست! شما می‌­توانید در زمینه‌­های دیگر مانند استراتژی محتوا، دیجیتال مارکتینگ، مارکتینگ و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز مشاوره بگیرید. با استفاده از این وب­‌سایت می­توانید هم بازاریابی را یاد بگیرید تا محصولاتتان را بیشتر به فروش برسانید و هم سئو وب‌سایت خود را بهبود ببخشید.

سایت نداخالقی دارای وبلاگ بسیار قدرتمندی است که اطلاعات مفیدی در رابطه با سئو در خود جای داده است؛ در نتیجه با مطالعه آن، می­توانید اطلاعات زیادی در مورد سئو کسب کنید. از مطالب منتشر شده در سایت می‌­توان به سئو تکنیکال، استراتژی سئو، لینک سازی، سئو داخلی، سئو خارجی و .... اشاره کرد که هر کدام از این مطالب به زبان ساده برای شما نوشته شده است تا بتوانید آن را به راحتی درک کرده و در پروژه‌های خود استفاده کنید.

به طور کلی در این وب‌سایت شما می‌توانید با خواندن نظرات افراد شرکت کننده با خیال راحت در دوره سئو شرکت کنید و استراتژی تحقیق کلمات کلیدی، نحوه نوشتن محتوا، بهینه‌سازی سرعت سایت، چگونگی آنالیز رقبا، استراتژی لینک‌سازی، ابزارهای کاربردی برای بررسی وب‌سایت خود یاد بگیرید. این دوره برای افراد کم تجربه و تازه کار نیز مفید خواهد بود همچنین کلاس به صورت تعاملی است و همه افراد می‌توانند سوالات خود را بدون نگرانی بپرسند و مشکلاشان را حل کنند.

اگر که در پروژه خود به مشکل برخوردید، دریافت یک مشاوره ایده‌آل در کار و کسب و پروژه خود می‌تواند به شما کمک کند تا در بهینه‌سازی‌ها بی نقص عمل کنید و موفق به کسب جایگاه بهتری در نتایج موتورهای جستجو شوید. همچنین توصیه ما بر این است که در هنگام شروع و راه اندازی وب‌سایت خود، با انتخاب دقیق مشاورین مناسب، خیال خود را از جهت استانداردهای یک سایت، راحت کنید. یکی از دلایل اهمیت اجرای این توصیه، این است که اگر شما همان ابتدای ساخت برند خود، از نکات و تجربیات یک مشاور بهره‌مند شوید، در ادامه راه خود، کمتر دچار انحراف خواهید شد یا به عبارتی، به شکل حرفه‌ای رقابت خواهید کرد!

در دنیای اینترنت هزاران کسب و کار در حال فعالیت و رقابت برای فروش محصولات خود هستند به همین دلیل امروزه سئو و تکنیک‌های بازاریابی به یکی از مهم‌­ترین موضوعات در دنیا تبدیل شده است. افرادی که می­خواهند از طریق وب‌­سایت فروش بیشتری داشته باشند و از رقبای خود جا نمانند نمی‌توانند از این موضوع مهم غافل شوند. هیچ وب­‌سایتی بدون یک استراتژی مناسب و بهبود سئو نمی­‌تواند موفق شود و جایگاه مورد نظر خود را در دنیای اینترنت کسب کند. در نتیجه یادگیری و به کارگیری سئو و استراتژی‌های مناسب در سایت خود به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده است و هیچ وب­‌سایتی بدون استفاده از آن، در این دنیای پر رقابت جایی نخواهد داشت و به فراموشی سپرده خواهد شد.