420 جایگاه عرضه سوخت در استان فارس فعال است


420 جایگاه عرضه سوخت در استان فارس فعال است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با توجه به شرایط خاص کشور در مقابله و کنترل بیماری کرونا، هماهنگی‌های لازم با مالکان 420 جایگاه فعال عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی برای رعایت هر چه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام تعطیلات نوروز انجام شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، امیر بنی‌کریمی ضمن تأکید بر رعایت دستورعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ها، از آمادگی کامل این منطقه برای سوخت‌رسانی ایام تعطیلات ابتدای سال نو در استان خبر داد و افزود: ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی انجام شده است.

وی بر سوخت‌رسانی به‌موقع و مطلوب در آستانه سال نو تأکید کرد و تأمین سوخت مورد نیاز مصرف‌کنندگان عمده و جزء در تعطیلات نوروز را از اولویت‌های شرکت برشمرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت و حمل‌ونقل به‌موقع و بدون وقفه تأمین و توزیع می‌شود.

بنی‌کریمی تهیه فهرست کشیک (واحدهای منطقه، نواحی، جایگاه‌ها، شرکت‌های حمل‌ونقل)، ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌ نفتی، هماهنگی با مبادی تأمین درباره ارسال به‌موقع و روزآمد کردن سیستم‌های فروش را از جمله اقدام‌های این شرکت در زمینه سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات برشمرد.

وی با اشاره به رتبه چهارم فارس در مصرف فرآورده‌های نفتی کشور تصریح کرد: همه ۴۲۰ جایگاه سوخت مایع (بنزین و نفت‌گاز) و سی‌ان‌جی استان فارس هم‌اکنون فعال و در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان است و با اقدام‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده این روند در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا