ابهر نیازمند مشارکت بخش خصوصی برای راه‌اندازی کشتارگاه


ابهر نیازمند مشارکت بخش خصوصی برای راه‌اندازی کشتارگاه

فرماندار ابهر گفت: با توجه به اینکه این شهرستان فاقد کشتارگاه مرغ است، برای راه‌اندازی آن نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم.

وجیه‌الله نوروزی ظهر امروز (۱۸ اسفندماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه عملکرد کسانی که سال گذشته در حوزه توزیع اقلام اساسی مردم مشارکت داشتند باید آنالیز شود، تصریح کرد: اگر عملکرد فردی در این حوزه مناسب نبوده، امسال سهمیه توزیع اقلام به آن‌ها نباید اختصاص یابد.

وی با اشاره به توزیع میوه تنظیم بازار در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: در همین راستا باید از ظرفیت میوه‌فروشان شهرستان نیز برای توزیع میوه تنظیم بازار استفاده شود تا شاهد افزایش عاملان توزیع در سطح شهرستان باشیم.

فرماندار ابهر با بیان اینکه به علت شیوع کرونا و پیشگیری از تجمع میوه‌فروشان باید محل مجزایی را حتی در مغازه خود برای توزیع میوه تعریف کنند، ادامه داد: قیمت میوه‌های تنظیم بازار نیز باید حتماً با بیرون تفاوت داشته و با تعرفه پایین به دست مردم برسد.

این مسئول با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از شلوغی و ازدحام با توجه به شیوع کرونا باید تعداد عاملان توزیع میوه‌های شب عید در ابهر باید افزایش یابد، عنوان کرد: محل‌هایی که برای توزیع اقلام در نظر گرفته می‌شود نیز باید برای اطلاع مردم و پیشگیری از تجمع اطلاع‌رسانی شود.

فرماندار ابهر با تاکید بر اینکه روستاها در حوزه توزیع اقلام اساسی و تنظیم بازار نباید فراموش شود، متذکر شد: در صورت استقبال روستاییان میوه‌های شب عید باید در روستاهای بزرگ نیز توزیع شود.

نوروزی با یادآوری این مطلب که تیم توزیع مناسبی برای اقلام اساسی نداریم که این اثر یک دغدغه تاثیرگذار تلقی می‌شود، تاکید کرد: نظارت بر توزیع کالاها باید مستمر باشد تا مردم مشکلی از لحاظ تامین اقلام اساسی نداشته و شاهد شکل‌گیری صف‌ها و ازدحام نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با کسانی که قصد اخلال در نظم بازار را دارند باید قاطعانه باشد، یادآور شد: در برخی مواقع حتی جرایم تعیین شده برای متخلفان و گران‌فروشان نیز بازدارنده نیست که این امر سبب سوءاستفاده عده‌ای از سودجویان در بازار می‌شود.

این مسئول با پرداختن به این موضوع که بازنگری در سهمیه مغازه‌ها در توزیع اقلام باید بر مبنای سنجش عملکرد آن‌ها صورت گیرد، افزود: برای تنظیم بازار و داشتن بازاری مناسب نیازمند همکاری و همگانی مردم و مسئولان هستیم.

نوروزی با اشاره به نبود کشتارگاه مرغ در ابهر، این موضوع را یکی از دغدغه‌های ابهری‌ها در حوزه تنظیم بازار مرغ این شهرستان عنوان کرد و گفت: برای راه‌اندازی کشتارگاه در ابهر نیازمند مشارکت بخش خصوصی هستیم که در این حوزه باید اهتمام لازم برای جذب سرمایه‌گذار وجود داشته باشد.

فرماندار ابهر از تشدید نظارت‌ها بر بازار ابهر همزمان با روزهای پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: این نظارت‌ها حتی در روزهای تعطیل نیز باید تداوم داشته باشد تا مردم دغدغه‌ای در زمینه تامین ارزاق نداشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل