سومی کرمانشاه در لیگ برتر هاکی ایران


سومی کرمانشاه در لیگ برتر هاکی ایران

تیم شهرداری کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر هاکی کشور به مقام سوم دست یافت.

مسعود بهلولی سرمربی تیم شهرداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به جایگاه سوم تیم شهرداری کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر هاکی، اظهارکرد: این رقابت ها طی چهار روز و با حضور هشت تیم شهرداری کرمانشاه، نقده، ایلام، آذربایجان شرقی، لرستان، سمنان، گلستان و همدان بصورت متمرکز در تهران برگزار شد.

وی افزود: تیمی که برای حضور در این رقابت ها برده بودیم، تیمی کاملا جوان و ترکیبی از بازیکنان رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید بود که توانستند بسیار خوب ظاهر شوند.

سرمربی تیم شهرداری کرمانشاه بااشاره به دوازده دوره حضور کرمانشاه در رقابت های لیگ برتر هاکی، گفت: امسال بنا داشتیم برای حضور در این رقابت ها از پتانسیل های جوان استفاده کنیم که خوشبختانه خوب هم نتیجه دادند.

وی سطح کیفی این مسابقات را پایین تر از سالهای گذشته دانست و گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مکرر سالن های هاکی، تیم هایی که حضور پیدا کرده بودند، از سطح آمادگی بالایی برخوردار نبودند و سطح کیفی مسابقات هم نسبت به سالهای گذشته افت کرده بود.

بهلولی در ادامه کرمانشاه را یکی از قطب های اصلی هاکی در ایران نامید و افزود: ورزشکاران منطقه غرب کشور و بویژه کرمانشاه این پتانسیل را دارند که در هر رشته ای موفق باشند، تنها باید مشکلات مالی و اسپانسری آنها حل شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر زیرساخت های مورد نیاز برای رشد هاکی در کرمانشاه وجود دارد، بگونه ای که یکی از بهترین سالن ها و زمین چمن هاکی ایران را در اختیار داریم، اما باید مشکلات مالی پیش روی این ورزش برداشته شود.

سرمربی تیم شهرداری کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه هاکی در کرمانشاه می تواند بیشتر از شرایط فعلی توسعه داشته باشد، اعلام کرد: هرچند که تجهیزات این رشته همانند چوب و توپ و لباس به واسطه وارداتی بودن آنها تا حدودی گران است و برای مثال باید چوب آن را با قیمت دو میلیون تومان خرید، اما هیات شرایطی را فراهم کرده که علاقمندان به این رشته از هر طبقه ای بتوانند آن را دنبال کنند.

وی اضافه کرد: براین اساس، یکی از معدود استان هایی در کشور هستیم که کلاس های هاکی را برای علاقمندان به این رشته بصورت رایگان برگزار می کنیم و امکانات را رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم.

بهلولی در ادامه از برنامه ریزی برای توسعه هاکی در همه شهرستان های استان خبرداد و گفت: درحال حاضر این رشته تنها در سه شهرستان کرمانشاه، دالاهو و سرپلذهاب برگزار شده و برنامه داریم تا اواخر تابستان سال 1400 هاکی را در شش شهرستان دیگر راه اندازی کنیم.

در رقابت های لیگ برتر هاکی که با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد، تیم ایلام قهرمان شد و تیم های گلستان و کرمانشاه در رده های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان