فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی است


فضای مجازی بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و قرآنی است

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی قم، بر لزوم استفاده از فضای مجازی در توسعه فعالیت های قرآنی تاکید کرد.

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سید احمد رضا پیش بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی، امروز در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان علمی کاربردی کشور که در قم برگزار شد، عنوان کرد: با همه محدودیت هایی که در دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد با اهتمام و تلاش فراوان ریاست دانشگاه نه تنها این فعالیت ها کمرنگ نشده بلکه حمایت نیز شده است.

وی با اشاره به اینکه قم شهر علم و اجتهاد است، بیان کرد: در این یک سال با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری تجمعات بزرگ را نداشتیم اما نه تنها برنامه ها کنسل نشد بلکه این تهدید را تبدیل به فرصت کردیم.

وی با بیان اینکه بیش از پنج درصد دانشجویان در این جشنواره شرکت کرده اند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که اگر رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را به عهده می گرفتم. فضای مجازی، فضای ارزشمندی است و میتوان از فرصت های قرآنی آن بهره برد.

معاون دانشگاه علمی کاربردی قم، با اشاره به اینکه در بخش داوری جشنواره قرآن و عترت از داوران ممتاز ملی و بین المللی استفاده شد، بیان کرد: مانوس بودن با قرآن ما را بیمه می کند و درهمه ابعاد زندگی تاثیر می گذارد.

پیش بین افزود: امیدوارم این جشنواره تداوم داشته باشد و در عرصه های قرآنی شاهد فعالیت های بین المللی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس