دفاتر مثبت زندگی گامی بزرگ برای خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی است


دفاتر مثبت زندگی گامی بزرگ برای  خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی است

کرج - ایرنا- استاندار البرز گفت: راه اندازی دفاتر مثبت زندگی علاوه بر سهولت در خدمات رسانی برای مردم و سازمان ها موجب اشتغالزایی قابل توجهی نیز شده است.

عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در در مراسم افتتاح همزمان ۲ هزارو۴۰۰ مرکز خدمات بهزیستی (+زندگی) در سراسر کشور به صورت ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهوری اسلامی ایران که سهم البرز تعداد ۴۳ مرکز است، افزود: استان در چند سال اخیر در بخش های مختلف توانمند سازی معلولان و افراد آسیب دیده توانسته بسیار موفق عمل کند و رتبه های خوبی نیز در کشور کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی مسوولیت و ماموریت خطیری در بهبود کیفیت زندگی افراد آسیب دیده، کم توان و ناتوان دارد اظهار داشت: به جهت ماموریت ها، این سازمان گروه های هدفی دارد که اهم آنها معلولان جسمی، ذهنی و حرکتی و همچنین زنان سرپرست خانوار است، بنابراین می توان گفت سازمان بهزیستی بویژه در استان مهاجرپذیر البرز بسیار عیالوار و گسترده است.

شهبازی گفت: البرز در چند سال اخیر در بخش های مختلف توانمند سازی معلولان و افراد آسیب دیده توانسته بسیار موفق عمل کند و رتبه های خوبی نیز در کشور کسب کرده است.

استاندار البرز افزود: همچنین در خصوص ساماندهی معابر جهت استفاده معلولان و جانبازان ستاد استانی فعال است و در کشور حائز رتبه های برتر شده است.

در ادامه با اشاره به افتتاح ۴۳ طرح ملی مثبت زندگی در البرز افزود: حدود ۸۰ درصد فعالیت های بهزیستی البرز در بستر مجازی و اینترنتی انجام می شود و خدمات به این صورت دنبال می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403