قرارگاه همدلی سپاه فارس 20 عنوان خدمت در دوران کرونا ارائه داده است


قرارگاه همدلی سپاه فارس 20 عنوان خدمت در دوران کرونا ارائه داده است

شیراز_ایرنا _دبیر قرارگاه مواسات و همدلی سپاه فارس با بیان اینکه در آستانه نوروز 2 میلیون و 700 هزار بسته معیشتی در مناطق محروم این استان توزیع شده است گفت: نیروهای خدوم بسیج و سپاه با 20 عنوان خدمت در دوران کرونا به یاری اقشار آسیب پذیر شتافته اند.

اسمعیل قزل سفلی، دوشنبه در نشست پیشکسوتان بسیج رسانه فارس اظهار داشت: قرارگاه همدلی و مواسات امروز با انجام ۲۰ نوع خدمت مشغول خدمت‌رسانی و رفع محرومیت‌های اجتماعی و رفاهی از مردم است و تلاش برای رفع نیازهای خانواده‌های نیازمند و ارائه انواع خدمات به بیماران کرونایی از فعالیت‌های قرارگاه و در حال انجام است.

وی ادامه داد: فعالیت این قرارگاه با محوریت و پرچمداری مردم و نیک‌اندیشان استان فارس است؛ یکی از ویژگی‌های قرارگاه مواسات و همدلی شناسایی هدفمند نیازمندان آبرومند در استان بود که توانستیم با هماهنگی کامل بین همه دستگاه و گروه‌های جهادی این افراد را شناسایی و بانک جامعی از خدمات ارائه شده را جمع‌آوری کنیم.

دبیر قرارگاه مواسات و همدلی سپاه فجر همدلی و دیگرخواهی را از ویژگی‌های منحصر به فرد نظام دینی با سایر نظام‌ها عنوان کرد و افزود: این موضوع در مبارزه با بیماری کرونا خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد به گونه‌ای که در حالی که سایر کشورها هر کس به فکر خود بود در ایران اسلامی مردم در قالب‌های مختلف به همنوعان خود کمک کردند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با بیان اینکه تاکنون در ۱۰ مقطع در قالب ۳ فرصت این کمک‌ها انجام شده است، بیان کرد: ماه رمضان، ماه محرم، هفته بسیج و دهه فجر از جمله زمان‌های شاخصی بود که کمک‌ها و نیک‌اندیشی مردم در آن رخ داد که البته این کمک‌ها به صورت مستمر بود اما در این زمان‌ها بیش از دیگر مواقع دیده شد.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: تاکنون ۱۰ هزار جهیزیه، ۷۲۱ هزار بسته بهداشتی، ۲۹۷ هزار بسته پروتئینی، ۲۴ هزار بسته یلدایی توزیع شده و ۴۰۱ زندانی نیز در ۲ مرحله آزاد شدند و تاکنون ۲ میلیون ۷۰۰ هزار بسته معیشتی نیز در استان فارس توزیع شده که تا پایان سال به ۳ میلیون بسته می‌رسد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نوروز اضافه کرد: قرارگاه مواسات و همدلی امروز نیز در حال آماده‌سازی برای اجرای رزمایش مواسات در عید نوروز است.

قزل سفلی گفت: اصحاب رسانه در بحث مواسات و همدلی سبب رقابت خیر در بین مردم شدند به همین دلیل هر روز شاهد حضور پر رنگ مردم هستیم؛بسیج اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی این امور اتفاقات خیری را در استان رقم زده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل